Gisteravond mijn oude 166 (XG-GX-85) gespot in Geleen, haha. Leuk om weer eens te zien, mooie wat was dat!
Ook gistermiddag nog een rode Spider type 3 met Zenderspoilertje in de Rechtstraat en vlak daarachter kwam een zwarte 159 3.2 Q4 langsscheuren. Dat klonk ook niet zo heel erg verkeerd.
In zoersel aan de selfmade een mooie rode bert, 2000 gtv of unificato, helemaal origineel. Was zelf ook met de bertone en was meer een verwonderd kijken van rijden er hier nog rond xP Ben nu wel benieuwd of die hier in de buurt woont ....
vandaag naar Amsterdam geweest (reclameklassiekersbeurs) en voldoende alfa's gezien onderweg
meerdere nieuwe giulietta's, type 4 spider in amsterdam vlak bij het movenpick hotel, onderweg nog 1 brera en 2! spiders model brera. Verder nog een paar 166 en 146.
wij waren undercover in een yppi
Aerodynamics are for people who can't build engines
1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs
Zojuist gespot in het heerlijke zonnetje, deze omgebouwde Nuova. Is de auto van en kennis van me, maar kwam hem toevallig tegen vandaag. Juultje wordt overigens gewoon dagelijks gebruikt, en dat is te zien...
Gisteren ook nog een Mito met van die Audi-style dagrijd-LEDjes. Iemand een idee of dat origineel is? Het zag er in ieder geval niet uit...
Vanmiddag in het centrum van Maastricht, een hele mooie Grigio 75 uit 88
Rond de klok van 16:30 uur een nette rode 33 op zwarte velgen, kruiste de A2 vanuit de AH richting het centraal station.
Net op de A4 terhoogte van Nieuw Vennep een 159 met Centenario stickert op de flank. Ik stak een duimpje op in 't langs rijden, maar zat in de groen-oranje bedrijfsfiets...daar werd niet naar omgekeken (ik werd dus niet gezien). En geef 'm eens ongelijk.