omstreeks 17:00 ring Groningen richting Julianaplein, afslag Hereweg ook een zwarte, kon niet zo snel zien wat voor wieltjes.Net op het Ged. Zuiderdiep in Groningen, rond 13.00 uur, een fraaie zwarte/antraciet? Giulietta Nuova (met Ronals)
omstreeks 17:00 ring Groningen richting Julianaplein, afslag Hereweg ook een zwarte, kon niet zo snel zien wat voor wieltjes.Net op het Ged. Zuiderdiep in Groningen, rond 13.00 uur, een fraaie zwarte/antraciet? Giulietta Nuova (met Ronals)
De groener Alfetta is een vaak geziene verschijning, veel in de Bijlmer. Net zoals de rode 75 die ik gister ochtend weer in de buurt van de Ceintuurbaan geparkeerd zag staan.gisteren op de ring A10 vanaf de Bijlmer richting Zeeburgertunnel rond 15.25 uur
Eerst een metallic groene Alfetta daarna een 164, super dacht ik donkere kleur
Misschien dezelfde Giulietta? (ik bedoel een 116 serie)omstreeks 17:00 ring Groningen richting Julianaplein, afslag Hereweg ook een zwarte, kon niet zo snel zien wat voor wieltjes.Net op het Ged. Zuiderdiep in Groningen, rond 13.00 uur, een fraaie zwarte/antraciet? Giulietta Nuova (met Ronals)
Afgelopen dinsdagavond hier voor de deur; een heerlijk klinkende 164 V6 aut...
Greetz,
Bas