mmmmm..een mpv alfa...kan me r nog weinig bij voorstellen...
het is wel zo..dat als ze hier wat mee kunnen verdienen dan zou je zeggen dat ze daarna weer een eigen gezicht kunnen ontwerpen..
je vergeet er nog een:Vroeger was alles beter
Deze foto is ook weer als wat jaartjes geleden
Is het geen paard? Als je hond niet in een 300 Station past weet ik het ook niet meer...heel jammer...leuke 300c...had nog voor een 300c station gekeken..alleen paste de hond er niet in..en het was wel heeeeeel plastic..
lancia was vrij vooruitstrevend...
chrysler daarentegen..
...wij hebben ook wel s gedacht wanneer ie s zou stoppen met groeien..is een kruising labrador met iets dog-igs..duits, deens dan wel argentino of cane corso..Is het geen paard? Als je hond niet in een 300 Station past weet ik het ook niet meer...heel jammer...leuke 300c...had nog voor een 300c station gekeken..alleen paste de hond er niet in..en het was wel heeeeeel plastic..
lancia was vrij vooruitstrevend...
chrysler daarentegen..
En idd collega heeft sedan, is very plastic, echt Amerikaanse wansmaak...
Werp een blik op een Thesis en Delta en je ziet de enorme weg terug...Thema vind ik niet lelijk, Yppo is OK maar toch wennen aan de grille die ik op Delta niet mooier vind geworden ...
maar die Flavia is hoog Kia Sorrento Hyundai Sonata gehalte en die Grand Voyager lijkt wel een Hino MPV ... als ze al eens die Chroombling velgen(precies allemaaal uit het zelfde rekje van Matchbox) door matte gelakte exemplaren vervingen of satijnpolish zo ook voor de chroom op de auto's door satijnpolished ... iets meer moeite om verschil te maken mag toch wel
Niet lelijk goed, dat is een kwestie van smaak.Thema vind ik niet lelijk, Yppo is OK maar toch wennen aan de grille die ik op Delta niet mooier vind geworden ...
maar die Flavia is hoog Kia Sorrento Hyundai Sonata gehalte en die Grand Voyager lijkt wel een Hino MPV ... als ze al eens die Chroombling velgen(precies allemaaal uit het zelfde rekje van Matchbox) door matte gelakte exemplaren vervingen of satijnpolish zo ook voor de chroom op de auto's door satijnpolished ... iets meer moeite om verschil te maken mag toch wel
Da's een goeie...Niet lelijk goed, dat is een kwestie van smaak.Thema vind ik niet lelijk, Yppo is OK maar toch wennen aan de grille die ik op Delta niet mooier vind geworden ...
maar een Lancia? nee! absoluut niet. Dit zijn gewoon Chryslers met een Lancia logootje. Een dieptepunt in de historie van dit roemruchte merk.
Hoe zou je het vinden als de opvolger van de 166 straks ook niks anders is als een Chrysler 300 C met een Scudetto?
Toch vind ik het een merkwaardige keuze van Fiat want op de thuismarkt doet Lancia het juist wel goed (je ziet daar tegenwoordig meer Lancia's als Alfa's rijden) en ik weet niet of de gemiddelde Italiaan nou op veredelde Chrysler's zit te wachten.Da's een goeie...Niet lelijk goed, dat is een kwestie van smaak.Thema vind ik niet lelijk, Yppo is OK maar toch wennen aan de grille die ik op Delta niet mooier vind geworden ...
maar een Lancia? nee! absoluut niet. Dit zijn gewoon Chryslers met een Lancia logootje. Een dieptepunt in de historie van dit roemruchte merk.
Hoe zou je het vinden als de opvolger van de 166 straks ook niks anders is als een Chrysler 300 C met een Scudetto?
Een voordeel: de Fiat dealers doen toch niet hun best om Lancia's te verkopen (hebben ze nooit gedaan en doen ze nog steeds hartstochtelijk niet inclusief belabberde service) dus erg veel van deze netvliesverbrandende nep-Lancia's zullen we niet zien rijden gelukkig...
Koen