Je kan redelijk dicht bij dat baantje komen, zo'n 3 jaar geleden heb ik dat met de auto gedaan. Op het kaartje is het redelijk goed te zien, als je vanaf het Museo wegrijdt ga je aan het einde van de weg linksaf, dan doorrijden tot de rotonde, daar links en even daarna ligt het aan de rechterzijde. Er stroomt ook een beekje.
Klein leuk verhaaltje: Toen ik jaren geleden (ik weet niet meer welk jaar) naar het Museo was gegaan had ik mijn fotorolletje en de geleende rolletjes van een reisgenote allemaal in het Museo volgeschoten. Toen we de deur van het Museo uit liepen kwam er een zwarte 6-cylinder 156SW met afwijkende bumper- en zijskirtset voorrijden, waarbij meerdere kpelvinnen van de 156 op volle toeren draaiden. De 156 met 4 man erin reed vlotjes weg toen zij ons zagen staan.
Ik heb mij toen afgevraagd wat voor 156 dat geweest was, hij kwam van de kant van het circuitje af, er moet dus een binnendoorroute zijn vanaf die baan naar het Museo (als je met je rug naar de ingang van het Museo staat kwam de 156 van links). Later bleek die 156 de GTA te zijn geweest, die toen nog niet in de media was opgedoken. (de kenners zullen mij dan nu precies kunnen vertellen in welk jaar ik daar geweest moet zijn
)
Helaas destijds dus geen foto's maar wel een mooi plaatje op mijn netvlies en sindien interesse in het testbaantje gekregen.