Die kom ik ook regelmatig tegen daar... Kan ik zijn dat ik jou wel eens tegenkom in/rond Wijk in je blauwe 155?Vanmorgen op de N229 bij Odijk een grijze Giulietta of Alfetta (kon het zo gauw niet zien), dit was om 7.45uur en ik kwam 3minuten later tussen Cothen en Werkhoven een zwarte Giulia tegen, ook wat minder noemenswaardig moderner Alfa spul gespot op die weg. Ik was diep undercover in de groen-blauwe bedrijfs-ster.
Giulietta en Alfetta zijn best wel verschillend. Kan het misschien ook een Berlina geweest zijn? Ik zie er daar namelijk regelmatig eentje in grondverf-grijs rondrijden.Vanmorgen op de N229 bij Odijk een grijze Giulietta of Alfetta (kon het zo gauw niet zien), dit was om 7.45uur en ik kwam 3minuten later tussen Cothen en Werkhoven een zwarte Giulia tegen, ook wat minder noemenswaardig moderner Alfa spul gespot op die weg. Ik was diep undercover in de groen-blauwe bedrijfs-ster.
Ik denk het niet, ben met de 155 nooit in Wijk geweest. De 155 is enkel te spotten op de N322 tussen Aalst en Andel en af en toe iest verder weg.Kan ik zijn dat ik jou wel eens tegenkom in/rond Wijk in je blauwe 155?
Nee, een Berlina was het niet.Kan het misschien ook een zijn?
Datw as ik waarschijnlijk..... die ochtend achterop een bus gekanld die vol moest remmen omdat er voor hem een auto plosteling afsloeg.... en bedankt..Vanmorgen een rode 33 (imola) met schade linksvoor, draaide net de vanuit Ede de a30 op richting Barneveld.
Ik denk het niet, ben met de 155 nooit in Wijk geweest. De 155 is enkel te spotten op de N322 tussen Aalst en Andel en af en toe iest verder weg.Kan ik zijn dat ik jou wel eens tegenkom in/rond Wijk in je blauwe 155?
toevallig geen groene 155 mij collega rijd daar in een groene 155.
Nee, een Berlina was het niet.Kan het misschien ook een zijn?
allemaal onderweg naar de sloopZie opeens opvallend veel 155's op de weg.
ín de dierentuin???vrijdag een 75 3.0 in de dierentuin