Ondertussen aardig wat reparaties gehad (voornamelijk AlfaCentro) en probeer er zuinig op te blijven! Het aantal 33's is in 1 jaar tijd bijna gehalveerd zag ik net (1.195 op 1-1-2009, 633 op 1-1-2010), gaat hard!
![Afbeelding](http://img259.imageshack.us/img259/5748/alfa331.jpg)
Alfa Romeo 33 1.7 16V
Tis echt one of a kind, kom binnenkort wel eens even kijkenEen HELE mooie 33 dit! Inderdaad zuinig op zijn, ze worden in rap tempo zeldzaam.
Edit: zie net dat m'n eigen 33 hier ook niet eens bij staat, al is het geen onbekende (en op pagina 8 volgens mij staat ie ook, toen nog van Arjan)
1.7 QV uit 1987
Zou dit even op Alfa33Club.nl proberen. Daar lopen nog wel wat mensen met wensen.Is iemand hier nog op ziek naar een 33 Red? Ik weet er 1 die weg moet/mag en deze heeft bijna nieuwe gele Koni's er onder en de 33 ziet er goed uit, alleen missen de motor en v-bak. Verder is deze kompleet. Eventueel te koop met niet gepoedercoate QV velgen met ik meende nog bijna nieuwe winterbanden.
Is dat de red die op de foto staat op pagina 17.Zou dit even op Alfa33Club.nl proberen. Daar lopen nog wel wat mensen met wensen.Is iemand hier nog op ziek naar een 33 Red? Ik weet er 1 die weg moet/mag en deze heeft bijna nieuwe gele Koni's er onder en de 33 ziet er goed uit, alleen missen de motor en v-bak. Verder is deze kompleet. Eventueel te koop met niet gepoedercoate QV velgen met ik meende nog bijna nieuwe winterbanden.
Klopt, is van een vriend van mij die niet op dit forum zit omdat te weing tijd heeft en daarom die ik dit voor hem.Is dat de red die op de foto staat op pagina 17.Zou dit even op Alfa33Club.nl proberen. Daar lopen nog wel wat mensen met wensen.Is iemand hier nog op ziek naar een 33 Red? Ik weet er 1 die weg moet/mag en deze heeft bijna nieuwe gele Koni's er onder en de 33 ziet er goed uit, alleen missen de motor en v-bak. Verder is deze kompleet. Eventueel te koop met niet gepoedercoate QV velgen met ik meende nog bijna nieuwe winterbanden.
Nog even te melden dat er bijna nieuwe gele koni's op zitten! Ik zag bij "te koop" een setje staan en voor een beetje meer heb je denk ik deze 33!mooie velgen zeg wat voor zijn dat. Red van mij ziet er stuk beter uit maar zie wel dingen zitten die ik mis.