Die vindt dit eigenlijk toch wel een mannenavondje....en daar hoort ze zich niet tussen te wringen.mystery-guest-esse ?Martin... niet zo sip kijken hoor...
Breng ik de 15e als goedmakertje een nieuwe miseryguest mee....
Die vindt dit eigenlijk toch wel een mannenavondje....en daar hoort ze zich niet tussen te wringen.mystery-guest-esse ?Martin... niet zo sip kijken hoor...
bwa, als je het uurtje over techniek even kan trotseren (lukt jou ongetwijfeld) .....vanaf dan wordt er alleen gelachenDie vindt dit eigenlijk toch wel een mannenavondje....en daar hoort ze zich niet tussen te wringen.mystery-guest-esse ?Martin... niet zo sip kijken hoor...
Kom kom Michel een heel uur over techniek ? Doe nou niet alsof we daar constant hoogdravende technische details bespreken. Ouwehoeren ja, maar hooguit 10 minuten per avond over techniek, de rest is BS...bwa, als je het uurtje over techniek even kan trotseren (lukt jou ongetwijfeld) .....vanaf dan wordt er alleen gelachenDie vindt dit eigenlijk toch wel een mannenavondje....en daar hoort ze zich niet tussen te wringen.mystery-guest-esse ?
O, het is op uitnodiging!Edit: wordt busy, heb nog een mystery guest gescoord!
Grtz,fRank
Die is niet nodig, die kan ik mezelf nog wel herinneren.O, het is op uitnodiging!
Ik zal mijn uitnodiging eens gaan opdiepen dan ...
Treft, ik ook
Edit: wordt busy, heb nog een mystery guest gescoord!
Grtz,fRank
groen?Treft, ik ook
Grtz,fRank
groen?Treft, ik ook
Grtz,fRank
Ah, dat klinkt al veel beter!Die is niet nodig, die kan ik mezelf nog wel herinneren.O, het is op uitnodiging!
Ik zal mijn uitnodiging eens gaan opdiepen dan ...
Restaurant de Heihoeve, om ongeveer 19.30 uur.
Is verstandig, de nieuwkomers betalen n.l. de eerste keer voor de rest, heb begrepen dat we 3 nieuwelingen hebben volgende keer dus je hebt geluk, de rekening kan door 3.......................... dus ik breng mijn portefeuille wel mee dan
spring wel ff binnen maandag!Kind is geboren , misschien mee Dinsdag..