Groen, de AZAM6 uit 1965. Maar mag jij mij laten zien welke gele Eend er mee deed.....welke, de gele of de groene?Oh jawel hoor! Maar dit keer heb ik de Bertone thuis gelaten en ben met de Eend gegaan. Is eens wat anders dan al die Alfa'sontzettend veel mooie Alfa klassiekers op de gevoelige plaat gezet tijdens de Deltarally.......geen deelnemers hier aanwezig?
18e algemeen geworden.
Leuk resto project toch? Was ie te koop (voor geïnteresseerden)?Zojuist gespot bij autosloperij Piet Keizer in Helmond.
Stonden verder nog een aantal 33's, 145/146's, 164, 2x 155 en 156.
Hehehe ik zie het nu pas. Ik had er 2 op de foto gezet, maar nu je het zegt.....die gele was helemaal geen deelnemer hahahaGroen, de AZAM6 uit 1965. Maar mag jij mij laten zien welke gele Eend er mee deed.....welke, de gele of de groene?Oh jawel hoor! Maar dit keer heb ik de Bertone thuis gelaten en ben met de Eend gegaan. Is eens wat anders dan al die Alfa's
18e algemeen geworden.
Bij mijn weten ben ik al jaren de enige in "rallyland" die met een Eend aan de start komt!
Ha! Dat is nog niks. Ik heb wel eens met een Diane geprobeerd pootje los te krijgen, maar durfde niet meer door te zetten toen de straatstenen te dicht bij het zijruitje kwamen.Pas op, hij valt om!
Maar liever geen elandproef doen met een Eend ...
Harrie, Eenden zijn echte automobielen!Wat ik al zei, toch maar liever geen elandproef
Zullen we ons dan nu weer bezighouden met echte automobielen?
Dat ben ik inderdaad! Mooie foto's heb je gemaakt!Hehehe ik zie het nu pas. Ik had er 2 op de foto gezet, maar nu je het zegt.....die gele was helemaal geen deelnemer hahahaGroen, de AZAM6 uit 1965. Maar mag jij mij laten zien welke gele Eend er mee deed.....welke, de gele of de groene?
Bij mijn weten ben ik al jaren de enige in "rallyland" die met een Eend aan de start komt!
dus dan ben jij dit