Laten we Seekle niet uitvlakken, hij heeft echt niet minder gedaan dan ik, en uiteraard dank aan zijn zus en Miranda voor de extra beetjes die nodig waren om de rit mogelijk te maken.hee paul..hoorde dat jiij de meeste eer mocht dragen..
bij deze..
heel erg bedankt voor deze rit..
goed rusten en geniet van de familie...
helaas heb geen foto..
ciao,
wouter
Mooi deze foto .... helaas was ik alleen in de gelegenheid om even een bakkie te komen halen bij de eindstreepPaul, hier alleen wat foto's van de finish...ik heb zelf niet mee kunnen rijden. Kon nog wel met mijn zoon mooi de finish meemaken! En m'n koppeling gaf op terugweg de geest...
Groet en beterschap,
Robert-Jan
Haha. Ach ja. Net als de 75 van Jur en de 1750 Berlina waar we een poosje achter reden, hoort het er een beetje bij.Wij zijn ook weer thuis. Het was een mooie ritHelaas geen foto's gemaakt....
@Jens: lekkere rookpluimpjes de terug wegWas gezellig!
Die is van m'n zusje, Alfagrl.O en van wie was de 147 waar ik mijn 75 naast had gezet? We vonden de bekleding uhm er opvallend
Die is van m'n zusje, Alfagrl.O en van wie was de 147 waar ik mijn 75 naast had gezet? We vonden de bekleding uhm er opvallend
Zie ik nou pluche dobbelsteentjes in die 75?O en van wie was de 147 waar ik mijn 75 naast had gezet? We vonden de bekleding uhm er opvallend
Jahaa maarrr die zorgen ervoor dat het interieur niet nat wordt (voorruit lekt ergens, druipt van de binnenspiegel precies in die dobbelstenen ... scheelt dweilen)Zie ik nou pluche dobbelsteentjes in die 75?O en van wie was de 147 waar ik mijn 75 naast had gezet? We vonden de bekleding uhm er opvallend![]()
![]()
Paul, echt ontzettend jammer dat je er niet bij kon zijn, als was het maar om de deur voor me open te houdenLaten we Seekle niet uitvlakken, hij heeft echt niet minder gedaan dan ik, en uiteraard dank aan zijn zus en Miranda voor de extra beetjes die nodig waren om de rit mogelijk te maken