Zeker weten!Bij Stefan met nog meer Alfa's
.. Laat even weten wanneer en waar, dan kan de opkomst "geboost" wordenSuper!
Binnenkort 90 meeting!
o.a. een aantal GTV's. Dit moet geen probleem zijn, zijn ook bijna allemaal 6-cilindersBij Srefan met nog meer Alfa's
Eindelijk toegevoegd .FRIITTTTTTTTTTTTSSSSSSSSS !!!!!!![]()
Ik leef nog hoor , maar het is echt werken werken en nog eens werken de laatste tijd . Dus ik beloof je dat ik binnekort weer wat ga toevoegen .![]()
De Novanta zal trouwens hoogstwaarschijnlijk niet worden ingeschreven deze zomer omdat we de FANplaat willen redden .![]()
Bedankt trouwens attente jongens !
Ik moet dringend nog eens met Klaas mailen .ik ben inmiddels ook weer een 90 bezitter, ik heb de SG(ex CMVA) weer gekocht, het is de huidige auto van Klaas(bekend als Kas op het forum), ik heb eerder de 1.8 novanta gehad en die is me altijd bijgebleven, alleen was ik op zoek naar een v6, en klaas kennende heeft hij deze auto goed aangepakt, dus vandaar dat ik besloot om deze 90 van Klaas te kopen, ik hoop er veel plezier van te hebben.
mvg toni
... oja ik moet ook nog voor het *-tje kijken....Trouwens wel een ordinaire 2.0i hoor Frits .![]()
ja hoor mag in het register blijvenIk moet dringend nog eens met Klaas mailen .ik ben inmiddels ook weer een 90 bezitter, ik heb de SG(ex CMVA) weer gekocht, het is de huidige auto van Klaas(bekend als Kas op het forum), ik heb eerder de 1.8 novanta gehad en die is me altijd bijgebleven, alleen was ik op zoek naar een v6, en klaas kennende heeft hij deze auto goed aangepakt, dus vandaar dat ik besloot om deze 90 van Klaas te kopen, ik hoop er veel plezier van te hebben.
mvg toni![]()
Mag ze in het register blijven Toni ?