Koen vind je hier niet! maar dat was niet zomaar een 156 hoor! Hij had blaren op z'n rechterhand van het sequentieel schakelen. [trekken en duwen dus
]En ja, hij reed eerst met de witte 75 die hij vorig jaar heeft verkocht en deze 156 mocht hij van Harmen van der Putte in rijden, het zijn vrienden!
Dat van die BMW is idd Tom Kuiper, hij kreeg dispensatie omdat de Alfa het vroegtijdig begeven had. Zo heeft H. Sieltjes als vriend van de ARC ook wel eens met zijn Honda mee mogen doen en die rijd nu weer mee met een 155
Ging allemaal wel goed he, enkel met de 2de race kwamen we als spoken de eerste ronde door! Wat een troep met die kattengrid. Eerste drie ronden had ik iets van daar ga ik m'n 147 niet aan opofferen maar eigenlijk viel het wel mee. De Ziekenhuisbocht heet trouwens niet voor niets zo, daar had ik toch wel m'n problemen mee [6 jaar geleden ooit eens voor het eerst gereden en verder nooit meer]. Maar ik heb toch wel lol in de baan gekregen en zie het nu als een uitdaging om er weer te rijden en te verbeteren. Erg hoog technisch gehalte
Zit zeker nog ruimte in voor verbetering!
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II