Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Intrax schokbrekers/vering

di jun 07, 2011 00:36

maar de voorpoten zijn weer van reescees met daarin, jawel, gerevalvede koni's.

zo was ik het eigenlijk ook van plan, konis laten revalven en de voorpoten ombouwen naar coilovers. aleen nog niet van gekomen.... moet ook de springrates nog hebben van serge of van reijnaje
'18 Giulietta Super Veloce TCT
'91 33 1.3S
'89 33 16v carbs
'76, '79 & '91 stokbroden

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Intrax schokbrekers/vering

di jun 07, 2011 00:50

Als ik hele specifieke vragen stel over een bepaald onderstel (het duurste) dan ben je volgens mij niet zo'n handige verkoper , als je de klant laat lopen ...

Maar goed , ik had een zeer ruim budget , via KSC import heb ik nu een prachtig Eibach/Bilstein onderstel !

De vele Euro's die ik heb overgehouden ga ik besteden aan een splinternieuwe Ifor-williams CT177 :wink:
Eibach/Bilstein is natuurlijk dikke prima, maar Intrax is wel (minstens) een niveau hoger wat mij betreft........ Watvoor Eibach/Bilstein onderstel heb je als ik vragen mag?

Desalniettemin, als het voldoet aan jouw eisen is het prima en was, achteraf gezien, intrax dus over de top geweest :) .

Ifor-williams CT177.... hmmm nice 8)

diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo jun 08, 2011 14:34

Bilstein B8 wordt later nog eens vervangen door B16 ..
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Gillezzz
Member
Member

za jun 11, 2011 13:52

Naar Intrax mailen of bellen kun je wel laten....!! als ze de telefoon al opnemen vragen ze alleen naar je budget... :?
Nou hebben ze het momenteel ook vrij druk met al die Paas- en Pinksterraces begrijp ik. Op mijn eerste mailtje werd ook niet direct gereageerd, maar na wat aandringen werd ik op een gegeven moment toch terug gebeld en vervolgens erg goed te woord gestaan. Een setje voor mijn 145 zou richting de 2000 Euro gaan. (custom combinatie van RS en RSA onderstel)

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jun 19, 2011 13:45

Als mijn klanten meerdere keren moeten bellen of mailen gaan ze wel bij een ander om banden... :lol:
75 1.8 ie

Landcruiser
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jun 19, 2011 16:02

Je moet wel een band opbouwen met je klanten :lol:

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jun 19, 2011 18:27

Als mijn klanten meerdere keren moeten bellen of mailen gaan ze wel bij een ander om banden... :lol:
Maar als jij de enige bent die een bepaald type band levert of als men perse jouw banden wil hebben omdat ze daar zeker mee winnen vergeven mensen je veel dingen. :wink:

Helaas is het wel vaker dat hele goede techneuten heel slecht in staat zijn een bedrijf te runnen. Meestal onbedoeld natuurlijk maar het blijft jammer. :(
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jun 19, 2011 21:46

Precies !

Mijn (ex) overbuurman heeft twee jaar terug een prachtige autospuiterij laten bouwen, voorzien van alle moderne snufjes..

Hij was alleen liever in de werkplaats , dan achter z'n bureau... mailde en belde ook nooit terug !

Tot hij nog één telefoontje kreeg van de Rabobank..... :idea:
75 1.8 ie

Landcruiser
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jun 19, 2011 22:14

En als je zo iemand nu kunt koppelen aan een hele goede financiele man die de planning en klantcontacten verzorgd dan zit je gebeiteld. :)

Zo ken ik een echtpaar dat samen een bedrijf had. Liep allemaal heel goed, de man bouwde en verkocht en de vrouw deed de boeken en onderhield contact met leveranciers. Op een gegeven moment is de vrouw plotseling verleden en dat was het begin van het einde voor hun bedrijf. De man gooide zich op het werk maar deed niks met de boekhouding en met leveranciers kreeg hij het ook al gauw aan de stok. In twee jaar tijd was hij bijna failliet. Nu werkt hij voor een goede voormalige klant, die heeft zijn bedrijf overgekocht en hem aangenomen als de techinische man. Nu begint alles weer goed te komen. :)

Henk is niet altijd de makkelijkste mens in de omgang maar wel degene die je moet hebben voor een goed onderstel. :)
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jun 19, 2011 22:20

vragen of henk thuis is, is niet grappig :oops: :lol:

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jun 19, 2011 22:20

Precies !

Mijn (ex) overbuurman heeft twee jaar terug een prachtige autospuiterij laten bouwen, voorzien van alle moderne snufjes..

Hij was alleen liever in de werkplaats , dan achter z'n bureau... mailde en belde ook nooit terug !

Tot hij nog één telefoontje kreeg van de Rabobank..... :idea:
Inderdaad ik moest ook direct aan die toko denken toen ik Remco's antwoord las.
Ik weet nog dat hij vroeger in loondienst altijd liep te klagen over het prutswerk wat ze moesten afleveren iov de verzekering. Toen hij dan uit onvrede daarmee voor zichzelf begon was dit puur om klanten een goed stuk vakwerk te leveren, want eerlijk eerlijk het was wel een prima spuiterij.
Maar ja wat diele zegt, hij bekommerde zich meer om stofjes of een zakker in de lak dan over de knakenzaken>is toch fout gelopen helaas... :cry:

Grtz,fRank

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jun 19, 2011 22:21

vragen of henk thuis is, is niet grappig :oops: :lol:
Eh wel.... :lol:

Grtz,fRank

Terug naar “Racen - Algemeen”