En gister gespot door mijn vrienden: 'een witte alfa, zo een als jij hebt, maar dan groter '. Zal dus wel een Berlina geweest zijn, in Berg en Dal overigens

Die heb ik ook gezien! Heel aparte verschijning! Was wel aan te zien, dat ie veel buiten staat. (wat ik wel jammer vind)Geen Alfa maar wel respect, sinds enkele maanden staat deze Bristol altijd her en der bij mij in de buurt geparkeerd, jaja nette buurt, oud geld (grapje is de uitgaansbuurt en tuig loopt over je motorkap), heb het kenteken nagetrokken en het is een ´69 met 5.7 V8, en handgemaakt incl het dak want daar zitten wat rare kronkels in. Zonet tijdens onweersbui een foto gemaakt. En ondanks de merkwaardig lange voorschermen heeft ie niet het luikje waar het reservewiel achter zit.
Ahhh, Marc laat zijn beest weer uit!Vanochtend in de Buurt van de Heense Molen een zwarte SZ met belgische platen. God, zijn die dingen mooi!
Volgens mij ben ik met de witte 75 in Berg en Dal geweest (waren weekendje weg) of miss de creme Juul die Jens mee had ..Vanochtend in Berg en Dal een rode 75. Vanmiddag een dieprode Spider 4 in Nijmegen. Gezwaaid en beiden zwaaiden ze terug.
En gister gespot door mijn vrienden: 'een witte alfa, zo een als jij hebt, maar dan groter '. Zal dus wel een Berlina geweest zijn, in Berg en Dal overigens
De Bristol heeft wel wat plamuur onder de lak (spreekt de ervaringsdeskundige) en de lak is hier en daar beschadigd, plamuur is poreus en kan zich zo vol water zuigen, niet goed.Die heb ik ook gezien! Heel aparte verschijning! Was wel aan te zien, dat ie veel buiten staat. (wat ik wel jammer vind)
Kort daarvoor een dikke donkerblauwe sud gespot!