Ik vind het ook een beetje overdreven om de hele bak er voor af te halenZeg, je hebt toch niet de hele bak gedemonteerd om dat ene cilindertje te vervangen he!![]()

Ik vind het ook een beetje overdreven om de hele bak er voor af te halenZeg, je hebt toch niet de hele bak gedemonteerd om dat ene cilindertje te vervangen he!![]()
Tip: Perslucht....Hulpkoppelingscilinder van een boxer demonteren kan erg tegenvallen!![]()
![]()
Zit het mee, dan ben je in 1,5 uur klaar (exc. reviseren dan hè)
Ik bedoelde eigenlijk: de cilinder van de bak halen.Tip: Perslucht....Hulpkoppelingscilinder van een boxer demonteren kan erg tegenvallen!![]()
![]()
Zit het mee, dan ben je in 1,5 uur klaar (exc. reviseren dan hè)Een passende nippel op de remvloeistoftoevoer plaatsen, aansluiten op perslucht en der uit is de cilinder.
Wel goed kijken waar ie naar toe vliegt.![]()
Die cilinder kan je gewoon laten zitten, maar dan moet je wel de bak demonteren,Ik bedoelde eigenlijk: de cilinder van de bak halen.![]()
Die zuiger krijg je er gemakkelijk uit.![]()
Toch bedankt!
Tja, wat is nu het minste werk?Die cilinder kan je gewoon laten zitten, maar dan moet je wel de bak demonteren,Ik bedoelde eigenlijk: de cilinder van de bak halen.![]()
Die zuiger krijg je er gemakkelijk uit.![]()
Toch bedankt!