Mooie auto hoor. Was mij zelf ook opgevallen bij de Alarm meeting.
Succes met de opbouw.
Gr. RJ
Mooie auto hoor. Was mij zelf ook opgevallen bij de Alarm meeting.
Succes met de opbouw.
Gr. RJ
De "dikke" RVS Supersprint einddemper zit eronder na de kat.Ik zie dat jij met een standaard einddemper rond rijdt. Hoe lang gaan deze bij jou mee? Een jaar of 6? Of vergis ik me en is dit een Supersprint? Die hebben nl. een model dat erg op het origineel lijkt...
Leuk hoor dat je 'em nieuw gekocht hebt en nu nog altijd hebt. Mooie km. stand ook. Dit soort verhalen lees je niet vaak!
En die 75 is er ook nogmotor ziet er technisch dus nog goed uit na al die jaren
mooi dat sommige mensen een auto nieuw kopen en daar gewoon mee blijven rijden, weet nog wel dat je er mee naar weekendje Denemarken was en samen met Gerben en zijn 75 op de autobahn de Alfa's toch flink de sporen gaven om te kijken welke het hardst ging
6x volle tank op één Hemelvaart weekendEn die 75 is er ook nogmotor ziet er technisch dus nog goed uit na al die jaren
mooi dat sommige mensen een auto nieuw kopen en daar gewoon mee blijven rijden, weet nog wel dat je er mee naar weekendje Denemarken was en samen met Gerben en zijn 75 op de autobahn de Alfa's toch flink de sporen gaven om te kijken welke het hardst ging
Als de 156 klaar is moeten we dat nog maar een keer over doen
Gr Gerben
Duur weekendje.6x volle tank op één Hemelvaart weekendEn die 75 is er ook nogmotor ziet er technisch dus nog goed uit na al die jaren
Als de 156 klaar is moeten we dat nog maar een keer over doen
Gr Gerben
Tjerry
Dat zou zeker tot de mogelijkheden behoren. Twee weken terug 2 dagen in de Eifel rond de Ring gereden. 386 Km achter de rug.Hey Tjerry,
Begint nu toch wel te kriebelen zeker (om weer in de 156 te stappen)
rijd je intussen op je kreidler ? als vervangend vervoer