Deze 75 zag ik vanavond bij VOS staan naast de wasbox
Heb de foto's nog op mn telefoon staan om bij gespot te zetten, maar zie nu dit topic.
De auto ziet er erg netjes uit zeg !! Netjes gedaan hoor.
Ciao Marco
Dankje Marco, Dan heb je hem goed gezien, want hij stond niet echt in het zichtsveld!Deze 75 zag ik vanavond bij VOS staan naast de wasbox
Heb de foto's nog op mn telefoon staan om bij gespot te zetten, maar zie nu dit topic.
De auto ziet er erg netjes uit zeg !! Netjes gedaan hoor.
Ciao Marco
Er wordt niet veel mee gereden, maar we hebben wel alles goed opgemeten in de oude situatie (de lengte) en dit als basis terug gezet. we willen eerst nog de draagarmen aanpakken, en daarna gaan we hem laten uitlijnen .Wellicht nog even uitlijnen nadat je de castorstangen
los hebt gehad?
Dankje Paul, We zijn er nog steeds erg blij mee! De 75 stuurt inderdaad erg strak, de dikkere stabi zit er nog niet onder, want we wachten nog op wat PU uit Amerika.twee keer gefeliciteerd, met je verjaardag en met de Alfa! Het resultaat mag er zijn, ben blij dat hij in goede handen is. Zal wel strak sturen zeker met die dikke stabi en castor balls?
Van een draagarm zijn de lagers al vervangen toen ik 'm verlaagd heb Ik weet alleen niet meer helemaal zeker welke volgens mij de linkseEr wordt niet veel mee gereden, maar we hebben wel alles goed opgemeten in de oude situatie (de lengte) en dit als basis terug gezet. we willen eerst nog de draagarmen aanpakken, en daarna gaan we hem laten uitlijnen .Wellicht nog even uitlijnen nadat je de castorstangen
los hebt gehad?