Nou de sud heeft de vakantie overleefd
. Alleen is er iets goed mis met onze uitlijning
. Na 2000 km hebben we te maken met 2 aan de binnenkant gladde voorbanden ( rechts meer dan links ) Ik heb er net nieuwe banden ondergezet dus ik baal als een stekker. De voorwielen staan er ( zoals ik wel vaker heb gezien bij suds ) scheef onder, lijkt echt bruut. Het vreemde is alleen dat toen we hem kochten we er een setje velgen bij kregen waar de vorige eigenaar altijd mee gereden had, deze banden waren recht afgesleten! Ook staat het stuur behoorlijk scheef. Ik ga van de week naar de uitlijner eens kijken wat die er over te zeggen heeft. Maar voordat ik weer 2 nieuwe banden ga monteren moet het probleem wel zijn opgelost.
Dan heeft jouw Sud teveel uitspoor! En, omdat het links en rechts verschilt, is ook het camber rechts en links verschillend... dat laatste is wat moeilijker aan te passen, tenzij je de gaten voor de fusees in de veerpoten wat uitvijlt, zodat ook het camber te stellen is!
Persoonlijk, zou ik dat dan maar doen, vóórdat je naaar de uitlijner gaat. Doe je dat niet, dan zul je een compromis moeten sluiten....
Als je tijd en zin hebt, kost je die extra stelmogelijkheid voor het camber feitelijk niets extra.... 2000km is wel heel erg snel, dus het uitspoor is dan ook wel heel erg veel lijkt me.
merk je niks, als je de auto naar voor of achter duwt? Moet haast wel wringen dan.