euh... tussen jou en mijn vakantie hebben we tijd... dat zijn 4 dagen en 3 nachten of zo? Màkkie!snotverdikkie stof, nu moeten we welStof&Ger Sprint 1.7 veloce![]()
ik heb nog wel een paar nachten over die ik beter kan besteden dan slapen, is dat geen optie?
als je staat ingeschreven kan je er niet meer onderuit heIk moet ff kijken hoe het uitkomt,maar ik denk dat ik ook wel kom met de turbo.
Stemmen geteld: als ik genoeg tijd heb om 'm op te halen wordt het de BertIk zet iedereen er weer bij!
Ik zeg de BertoneTof! Goed initiatief Laurens, ik had 'm vorig jaar in gemist, maar hij staat nu genoteerd...
Iemand voorkeur voor Bertone 2.0 met brulpijp of 156 V6 met Novitec DTM?
Super! Dan zijn er 2 Alfetta'sBen erbij!
Met mijn Alfetta 2.0 barrel
Haha, veruit niet de eerste en zeker niet de laatste die dit gaan doen. Maar eeuh, hoe laat en waar die Targa?Stelletje naapers:
Het is geen race en geen rally, maar wel een evenement waarbij de sportieve rillingen over je rug lopen. La Targa Passagio (de PORSCHE Tunnel Challenge) is een rit met Porsche sportwagens door zoveel mogelijk tunnels van een stad. En op 2 september is ‘La Targa’ in Rotterdam. Het gaat niet om snelheid bij La Targa Passagio, maar om het prachtige geluid van de auto’s. De meeste deelnemers komen met hun 911, al of niet luchtgekoeld, maar ook de donker klinkende 944 of 968 met hun grote 4 cilinder motoren zijn welkom, evenals de 928 met roffelende V8. De Porsche Tunnel Challenge is op vrijdagavond 2 september en de organisatie hoopt dit keer meer dan de 90 sportwagens van Porsche bij elkaar te krijgen (even veel als vorig jaar) voor het 145 kilometer lange ‘akoestische’ traject
Stelletje naapers:
Het is geen race en geen rally, maar wel een evenement waarbij de sportieve rillingen over je rug lopen. La Targa Passagio (de PORSCHE Tunnel Challenge) is een rit met Porsche sportwagens door zoveel mogelijk tunnels van een stad. En op 2 september is ‘La Targa’ in Rotterdam. Het gaat niet om snelheid bij La Targa Passagio, maar om het prachtige geluid van de auto’s. De meeste deelnemers komen met hun 911, al of niet luchtgekoeld, maar ook de donker klinkende 944 of 968 met hun grote 4 cilinder motoren zijn welkom, evenals de 928 met roffelende V8. De Porsche Tunnel Challenge is op vrijdagavond 2 september en de organisatie hoopt dit keer meer dan de 90 sportwagens van Porsche bij elkaar te krijgen (even veel als vorig jaar) voor het 145 kilometer lange ‘akoestische’ traject
Alsof jij die liever ziet dan mn turboo, durf je niet met de dikke sexcilinder te komen?
Top Matthijs ik zet je erbij!Leuk! Ik wil ook graag meerijden met de 75....en als die niet op tijd klaar is de back-up alfa.
Matthijs plus bijrijder.