Giulia555

RE: Wat voor remblokken heb ik gehad???????

di aug 16, 2005 08:06

Conclusie...eerst praten....dan schreeuwen...

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

di aug 16, 2005 08:37

Waarom ?

Ik vind het nog steeds niet netjes dat je iets geleverd hebt gekregen waar je niet om gevraagd hebt. Hij/zij vraagt expliciet om Brembo's. Als je dan iets anders levert, lijkt het me vrij normaal dat je dan duidelijk zegt dat je wat anders levert. Dat kan dan allemaal wel een betere deal zijn, maar dat dien je dan wel vertellen.

Adios, JR

Giulia555

di aug 16, 2005 09:01

inderdaad.. te vertellen en niet meteen lopen schreeuwen op dit forum en met termen als "genaaid" e.d. gaan strooien. Men snapt nog steeds niet dat je met schreeuwen je zin niet krijgt.

Vanuit mijn functie heb ik regelmatig met journalisten in de automotive te maken...die schrijven niet altijd positief...denk je dat het beter wordt als ik daar direct heel hard tegen in ga??

figlio del commesso
Advanced Member
Advanced Member

di aug 16, 2005 09:08

Vaker op snoepreisjes tracteren :wink:

Vanuit een vorige functie heb ik gemerkt, dat je bij consumentenverkoop beter duidelijk en eerlijk verteld wat je doet en wat je wel en niet levert. Je hebt er meer werk aan om het achteraf uit te leggen (de OP vond dat hij met een kluitje het riet in gestuurd was). Zeker als het om technology gaat waar de gemiddelde consument weinig van begrijpt.

Ik vind het niet zo slim van deze firma, ook al is het geleverde product schijnbaar beter/duurder, dat er niet direct bij te zeggen en de klant in elk geval het gevoel te geven dat hij een keuze heeft het wel of of niet te nemen.

Maar goed, dat is een van mijn stokpaardjes: de gemiddelde detailist is productgedreven ipv klantgedreven

Adios, JR

Giulia555

di aug 16, 2005 09:13

Nog meer snoepreisjes?

Het gaat mij er niet om wie er gelijk heeft...(want dat heeft de consument meestal) het gaat mij om de verkondiging van de boodschap...Het is gewoon (zachtjes uitgedrukt) niet netjes zoals er gereageerd wordt door " de klager". Zo ga je niet met personen om...maar ja nu glijden we af naar normen en waarden debat.....

Terug naar “Algemene Technische vragen”