Nog paar foto's: klikje
gr. Fred
Dank je :) dat was ik iddWie was trouwens die held die het circuit onveilig maakte met z'n witte 75 incl. leuke toeter? De bestuurder had er behoorlijk de gang in, prachtig om dat ding door de bochten te zien hoeken. Erg van genoten!
Yep, was ik lagen krukaslagers uit...Zagen wij jou 164 na ca. 2 of 3 rondjes bij het vrij rijden naast de baan staan en later weggesleept worden?
Niks ernstigs, hoop ik?
Die 75 die laatst ook in een Youngtimer blad stond ? Makkelijk om uit te leggen op vakantie wat voor auto ik reed btwDank je :) dat was ik iddWie was trouwens die held die het circuit onveilig maakte met z'n witte 75 incl. leuke toeter? De bestuurder had er behoorlijk de gang in, prachtig om dat ding door de bochten te zien hoeken. Erg van genoten!
Heb weer erg genoten van die 20minten vrij knallen nu nog hopen dat het aankomende Dinsdag ook zo goed gaat.
Groetjes Lars
suc6 dinsdag! was een mooie sessie idd, en die 75 ligt mooi op de weg!Dank je :) dat was ik iddWie was trouwens die held die het circuit onveilig maakte met z'n witte 75 incl. leuke toeter? De bestuurder had er behoorlijk de gang in, prachtig om dat ding door de bochten te zien hoeken. Erg van genoten!
Heb weer erg genoten van die 20minten vrij knallen nu nog hopen dat het aankomende Dinsdag ook zo goed gaat.
Groetjes Lars
Yes dat klopt helemaalDie 75 die laatst ook in een Youngtimer blad stond ? Makkelijk om uit te leggen op vakantie wat voor auto ik reed btwDank je :) dat was ik iddWie was trouwens die held die het circuit onveilig maakte met z'n witte 75 incl. leuke toeter? De bestuurder had er behoorlijk de gang in, prachtig om dat ding door de bochten te zien hoeken. Erg van genoten!
Groetjes Lars
Dank je Was idd super sessie had ik van te voren niet gedacht moet ik zeggen. Ik dacht dat zou wel treintje rijden worden. Maar gelukkig lekker kunnen knallen.suc6 dinsdag! was een mooie sessie idd, en die 75 ligt mooi op de weg!Dank je :) dat was ik iddWie was trouwens die held die het circuit onveilig maakte met z'n witte 75 incl. leuke toeter? De bestuurder had er behoorlijk de gang in, prachtig om dat ding door de bochten te zien hoeken. Erg van genoten!
Groetjes Lars
Je bedoeld uhh deze ...Leuk evenement! Mischien had ik niet met die kluwe Ferrari's en Lambo's moet oprijden op de heenweg... De eigenaren kwamen in Assen nog wel even speciaal hun bewondering uit spreken voor de pit van de Bert, maar nu nog ff ontdekken wat dat rammeltje in m'n blok is... Ook mooi om m'n oude 33 weer eens te zien!