Zeg, wil jij geen onheil over het SSAR-weekend afroepen met je sneeuw!Ik kom het hele weekend naar het SSAR, zelfs al sneeuwt het!
Ik ben van plan om zondag te komen, zou leuk zijn om je weer eens te spreken!
Zeg, wil jij geen onheil over het SSAR-weekend afroepen met je sneeuw!Ik kom het hele weekend naar het SSAR, zelfs al sneeuwt het!
Leuk voor rijden en glijden.Zeg, wil jij geen onheil over het SSAR-weekend afroepen met je sneeuw!Ik kom het hele weekend naar het SSAR, zelfs al sneeuwt het!
Ik ben van plan om zondag te komen, zou leuk zijn om je weer eens te spreken!
Neem een groot groen zeil meeNee, je mag gratis naar binnen maar die Skoda moet echt ver weg hoor
Dan heb je die Alfa net te vroeg afgeschaftVraagje:
Met de clubpas toegang voor 2 volwassen.
Heb zin's maandag ff geen alfa maar maar rij nu een skoda.
Deze wordt achter de hoofdtribune geplaatst...prima.
Moet ik daar dan ook nog een kaartje voor kopen??...nee toch mag ik hopen
Als je geen lid bent, moet je Alfa buiten blijven (op het parkeerterrein achter de Paddock Office, 10 euro).Ander vraagje,
We zijn geen clublid maar we komen we met onze Fetta sedan (barrel) kijken wat voor mooi,s jullie allemaal mee hebben gebracht.
Moeten we dan entree betalen?
En waar mogen wij dan parkeren?
Kinderen boven de 12 jaar worden inderdaad aangemerkt als extra volwassenen. Je kan kaartjes voor ze kopen bij de Paddock Office (buiten het circuitterrein) of bij de tunnel (op het circuitterrein).Ik kom morgen met twee volwassenen en twee jongens van 14 jaar. Worden deze jongens dan aangemerkt als "niet-lid" waarvoor ik dan p.p € 18 verschuldigd ben?
Waar te betalen?
Oh, goede tip! Wij duiken zodirect maar alvast iets eerder de weg op.Voor iedereen die ook vanuit het zuiden komt, denk eraan dat de A2 bij Zaltbommel het hele weekend afgesloten is!