Ik kan melden dat ik dit weekend 36 kentekens heb kunnen noteren, echt vele malen meer dan Han en ik vrijdagavond nog durfden te hopen.Beste Alfisti,.
Ik heb een megaweekend meegemaakt,..voor mij de eerste keer als registerlid van de Alfa Romeo 166,.Top
Zoals al gezegd de zaterdag was kwa weersomstandigheden de beste van de twee,... maar de opkomst was boven alle verwachtingen,..!!!!!!! volgens diverse forums,... haden Gerben en ik gerekend op 4/5 Alfa's het werden er maar liefst 21,...dank allen,... en dus veel inschrijvingen voor ons register,.
Zondag was de opkomst iets minder met 18/19,..? Alfa's,.. maar dat wijten we aan het iets mindere weer zullen we maar zeggen,.
Vooral genoten van de laatste paar uurtjes dat de baan droog was,...wat een mooi gezicht en geluid is het toch al die voorbij boenderende Alfa's,..!!!!!!
Alles te samen een goed weekend gehad,...hier en daar moet er nog wat beter geregeld worden,.en wat eerder overleg,..maar gaat zeker goed komen,..hoop dat onze web-site snel online komt,..zodat we de inschrijvingen en dergelijke kunnen verwerken,..en het ledenbestand opschroeven,...toch.
Zeer genoten van de presentatie van Marco Fazio,...leuk hem te ontmoeten,..nu weet ik wie mij de gegevens heeft verstrekt over mijn Alfa's,.
Bij deze dank aan alle mensen van de SCARB,..en van circuit park Zandvoort die dit weekend mogelijk hebben gemaakt,.Top.
Mijn foto's volgen nog,..
Alfa Romeo 166 register
Alfa Romeo 166 2.5 V6
Alfa Romeo 164 2.0 TS
Alfa Romeo ..90 2.5 V6 QO
Ciao,..Han,...
Het was echt TOP !!
Ook Duitsland en Zwitserland hadden weer een mooi aandeel in de opkomst op Spettacolo en ook bij onze geliefde 166 !
Fotootje van zaterdag:
en zondag: