Ken je deze al ?
De eigenaar heet Jean-Pierre L.
Als je wil hoor ik wel eens naar het chassisnummer.
Te laat .
Volgens mijn meest recente informatie (van gisteren...) is dit 1600 # 310 van Michèle Alpaerts die hem in 2008 gekocht heeft van ene Ennio Gianaroli in Belgie..
Was Meneer L dan eigenaar voordat ie naar Ennio G. ging?
KLIKKLAK
Ben wel nieuwsgierig naar die hele slordige gouden 1600... zou toch een auto moeten zijn die in het oog springt.
Iemand van onze Belgische vrienden die hem vaker gezien heeft?
GRMBL!
Het begint een beetje de spuigaten uit te lopen met Zagato & Belgie (met mijn excuses aan alle onschuldige Belgen!).
Ik dacht dat JZtjes toch redelijk immuun waren voor repliceren... maar helaas.... er beginnen nu toch een aantal zaken uit de pas te lopen...
Bovenstaande auto is volgens een email van de schijnbare eigenaar nummer
3060310, verkeerde ooit in Canada maar dook op in Belgie...
Helaas heeft de schijnbaar-voormalige Canadese eigenaar zich intussen gemeld en weet te vertellen dat hij 3060310 sinds 1985 in bezit heeft en niet van plan is er afscheid van te nemen....
We gaan maar eens dubbelchecken...
Nu is dat een rode 1600 JZ... en wat schetst mij de verbazing... 3060019 is ook een (nu) rode 1600 JZ in Belgie...staat bij een handelaar (of stond) en die wist dit chassisnummer te melden... totdat er zich nog een eigenaar meldt... in Zuid Afrika... (waar de wagen blijkbaar nieuw geleverd is!) met ook een
3060019....
Hoe ken dat nou toch allemaal?????
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...