Echt toevallig hé.
Hier zijn er nog een paar:
Paris
Antwerpen
Dagrijverlichting bij avond ?De voorlichtjes branden, achter was angstig donker...
Nou ja, ehhh, ik keek werktuigelijk de rij auto's die uit tegenovergestelde richting kwamen af om te kijken of ik een type kon herkennen en de MiTo viel op, met die wenkbrauwen zeg maar, en de luggies brandde heel gewoon, geen dagrij verlichting of stads licht, dat zie je gelijk in het donker. Ik volgde de auto toen deze links af sloeg, voor mij rechts dus en toen viel het me op dat het gewoon donker was achterop......vandaarDagrijverlichting bij avond ?
Zag het laatst bij een ahpriusum...dacht nog zeker een accu leeg....
Als die LT blauw/wit was dan waren wij het op weg naar de slalom.WIEWIEWIE heeft er vanmorgen zijn zwarte 75 3.0-nog-wat-ik-reed-iets-te-rap-langs opgehaald uit het zuiden en reed rond 11.00 net voor Leiderdorp richting Leiden met een heerlijke VolksWagen M.A.N. oprijauto op de A4?? De breed lachende gezichten zag ik nog wel in mn spiegeltje. Reed een witte VW T5 en heb nog duimpje omhoog gestoken.
De hint is doorgaans dat op dat moment het dashboard eveneens niet verlicht is - zekering kapot.Nou ja, ehhh, ik keek werktuigelijk de rij auto's die uit tegenovergestelde richting kwamen af om te kijken of ik een type kon herkennen en de MiTo viel op, met die wenkbrauwen zeg maar, en de luggies brandde heel gewoon, geen dagrij verlichting of stads licht, dat zie je gelijk in het donker. Ik volgde de auto toen deze links af sloeg, voor mij rechts dus en toen viel het me op dat het gewoon donker was achterop......vandaarDagrijverlichting bij avond ?
Yep, een match dus! GeinigAls die LT blauw/wit was dan waren wij het op weg naar de slalom.
Kon dat dash niet checken uiteraard. Geluk was wel dat het in een stadse omgeving is, genoeg lantarenpalen, hopelijk wordt e.e.a. tijdig opgemerkt. Heb ooit eens op een landweg bijna een motorrijder zonder licht geschept, sindsdien beetje paranoia mbt rijden zonder licht...De hint is doorgaans dat op dat moment het dashboard eveneens niet verlicht is - zekering kapot.
Dammit, ik kon weer niet! Goed gegaan met de 75?Als die LT blauw/wit was dan waren wij het op weg naar de slalom.WIEWIEWIE heeft er vanmorgen zijn zwarte 75 3.0-nog-wat-ik-reed-iets-te-rap-langs opgehaald uit het zuiden en reed rond 11.00 net voor Leiderdorp richting Leiden met een heerlijke VolksWagen M.A.N. oprijauto op de A4?? De breed lachende gezichten zag ik nog wel in mn spiegeltje. Reed een witte VW T5 en heb nog duimpje omhoog gestoken.
Bij Wimedo ook nog een GTV V6 turbo gespot, ik weet niet wat voor tijden die heeft gereden.