Vanmiddag 2 zuiderburen met een 166 een aanhanger en iets moois daarop..............
Dave nogmaals ontzettend veel plezier van je mooie Bertone en ik hoop dat je hem langer houden kan dan ik....
Dave is da klein manneke voor de bertone , en die grote kerel naast de 166 mafia staff car dat ben ik .Wat een klein mannetje is die Dave toch he? Komt nauwelijks boven een Bertone uit...
Ah! Een gezicht bij de Hebbedingleverancier!Dave is da klein manneke voor de bertone , en die grote kerel naast de 166 mafia staff car dat ben ik .Wat een klein mannetje is die Dave toch he? Komt nauwelijks boven een Bertone uit...
En ?Ah! Een gezicht bij de Hebbedingleverancier!Dave is da klein manneke voor de bertone , en die grote kerel naast de 166 mafia staff car dat ben ik .Wat een klein mannetje is die Dave toch he? Komt nauwelijks boven een Bertone uit...
dus jij was het .... ben jullie gisteren nog gepasseerd toen we met de passat boot terugkwamen van Utrecht.Wat een goddelijke vracht ! Heb hem net droog gemaakt, beestje zal vertroeteld worden
Bedankt Dirk om hem mij te gunnen en bedankt Billy voor de assistentie en zoals gezegd....dit wordt een BLIJVERTJE
Dubbel en dwars! ZEER decoratief!En ?Ah! Een gezicht bij de Hebbedingleverancier!Dave is da klein manneke voor de bertone , en die grote kerel naast de 166 mafia staff car dat ben ik .
Voldoet het " Hebbeding " aan al je wensen ?
Is het zijn prijs waard ?