Hallo allemaal,
sommige van jullie kennen mij al, de jongen met de camera en op bij het laatste SI weekend, de jongen met de rolstoel!
Ik ben de opdrichter, schrijver en reporter van MotorsportMediaNL
Ik rijd zelf een Alfa Romeo 145 en ben ook lid/donateur van de SCARB.
Hierdoor ben ik in contact gekomen met Brolli21 en vervolgens met de Squadra Italia. Ik ben in september en oktober op Zandvoort geweest om de Squadra Italia mee te maken.
Hierbij kon ik het niet laten om foto's te schieten. Normaal gesproken maak ik ook video opnames maar daar is in september een technisch probleem ontstaan.
In volgend jaar wil ik proberen meer van deze races mee te gaan maken en dus ook foto en video materiaal te gaan schieten.
Dit gaat allemaal puur op hobby basis, niks word betaal behalve uit het potje zelf.
Ik ben HBO Media student en wil op deze manier meer ervaring op doen.
Ik heb de afgelopen maanden het zeer druk gehad maar tot kort zit ik dagelijks thuis.(ongeluk met een Lamborghini)
Ik heb nu de tijd om een aantal artikelen te maken ik de een tijd terug geschoten heb.
Van september is inmiddels het artikel online, te vinden op: Squadra Italia: Onze eerste ontmoeting
Het artikel van de laatste race in oktober komt binnenkort online, de foto's zijn echter al te vinden op mijn Facebook pagina: Facebook.Com/MotorsportMediaNL
Ik zou het erg waarderen als degene die actief zijn met Facebook, ook op 'vind ik leuk' willen drukken van mijn Facebook pagina.
Zodat u lid wordt en op de hoogte gehouden wordt van al mijn foto's, video's en andere artikelen!
Facebook.Com/MotorsportMediaNL
Binnenkort dus meer en hopelijk tot snel!