zo nov 13, 2011 13:47
voor de advertentie weer weg is
Beschrijving van adverteerder
AUDI 80 Diesel. Vrij van Motorrijtuigenbelasting.Bouwjaar aug. 1986.Duitse papieren. Geen onderhoudsboekjes. Garantietermijn is helaas net verstreken.5 versnellingsbak, centrale vergrendeling, getint glas, Pullmann bekleding. Revisiemotor. Heeft sindsdien 190000 kilometer afgelegd.
Ik heb de auto over een afstand van 650 kilometer rijdend vervoerd.Wat een waardeloos ding. Ik zou zo,n auto nooit willen hebben. Daarom doe ik hem ook weer weg.Geen bijgeluiden, windgeruis of gerammel van welke aard dan ook.Hij verbruikt in de de eerste plaats bijna niets. Niet meer dan 5 liter Diesel op 100 kilometer.Je komt op deze manier gewoon niet van je geld af. En dat is wel de bedoeling, want binnen een maand is een Euro nog anderhalve Zloty waard.Daarom wil ik ook heel veel geld voor deze auto hebben, om er in elk geval zeker van te kunnen zijn dat ik van de opbrengst binnen zes weken nog een rookworst kan aanschaffen.Als je je aan de nederlandse snelheidsnormen wenst te houden hoef je volgens mij maar eens per jaar te tanken, mits je niet al te veel rijd.Er mankeert technisch helemaal niets aan. Gewoon extreem saai. Er gebeurt onderweg eenvoudigweg niets.Met een constante snelheid van 140 kilometer per uur over de autobahn zonder een enkele misslag van de motor is nou niet direct een opwindende rit te noemen.De motor snort eindeloos, eindeloos, eindeloos, en is nog akelig stil ook........De originele Gamma radio braakt onafgebroken oude en nieuwe nummers uit op een werkelijk uniek kwaliteitsniveau. Het is een spraakgestuurd exemplaar, maar reageert slechts op het stemgeluid van Rijk de Gooyer. U begrijpt het al.... In de moderne elctronicaketens is deze radio voorlopig nog niet te koop. Kan ook nog wel even duren.De stoelen voelen aan als uw driezits eiken-met-dure-stof-bank. Heerlijk, maar saaiheid troef.Naast de stof van de stoelen en de achterbank is er genoeg andere stof voorhanden, voornamelijk op de bodem, de hoedenplank, de kofferruimte en de rest van het interieur. Aan de buitenkant zitten gebruikssporen, maar dan ongeveer 300 keer zo groot als normale sporen.Ik zou ze onder de verzamelnaam roest willen samenvatten. Het gaat niet om "durchrostungen", zoals de Fransen zeggen. Aan de bodem en drempels al helemaal niet.Linksachter de restanten van een slecht gerepareerde achterschade. Als je voor de auto staat met de neus naar de neus van de auto bevindt deze schade zich opmerkelijk genoeg rechtsachter. Het meeste werk zit dus aan de achterkant. Daarvan heb ik geen foto's bijgevoegd, want dan komt er niemand kijken. Rechtervoorscherm gekneust tijdens een klein misverstandje met de buurman. In de kofferruimte ligt een onberispelijk exemplaar in dezelfde kleur.De vier winterbanden hebben een ronde vorm en zijn zwart van kleur. Zie je wel vaker. Profiel genoeg. Kortom, een geweldige vriend die schreeuwt om een beetje aandacht. Gaat daarna nog eindeloos lang mee.Mij te lang, helaas. Ik ben enorm gesteld op snel veranderende omstandigheden.Wilt u er niet in rijden, doe er dan kippen, konijnen, of ander kleinvee in.In dat geval raad ik u aan het glas te vervangen door gaas. Bieden mag, maar wachten op een reactie mijnerzijds kan even duren. Of langer.Geblokkeerde telefoonnummers neem ik niet aan.Gewoon blijven proberen.
O ja, niet eerder dan maandag te bekijken. Vandaag en morgen volg ik alvast de koersen van rookworst op de internationale beursvloeren.
nu; 166TS, Giulia 1300Ti '67 met 2.1L