hij hangt er in, alleen nog niet helemaal aangesloten.....
ik moet de gaskabel, aandrijfassen en diverse sensoren en slangen aansluiten.
dus morgen loopt ie, hopelijk
ja hij loopt...Doettie et al???
morgen, ik had er nu geen tijd meer voor en de auto staat bij buurman binnen.Foto's/filmpje?
Bij mijn 16v carbs blok heb ik draad getapt in de injectorgaten en er een bout ingedraaid. Vervolgens aan de binnenzijde glad gemaakt met de dremel en afgevuld met kneedbaar staal.ik moet alleen nog iets hebben wat 14mm rond en massief is, dan kan ik daarmee de injector gaten in de throttle bodies afsluiten......
het liefst een stuk staf van iets. aluminium of teflon zolang het maar 14mm doorsnee is.
die kit ik dan in de oude injectorgaten.....
nu zitten de oude injectoren er nog in om het dicht te houden, maar dat moet natuurlijk even anders.
Binnenzijde? Da's tricky, als dat loslaat schiet het zo je inlaat in.Bij mijn 16v carbs blok heb ik draad getapt in de injectorgaten en er een bout ingedraaid. Vervolgens aan de binnenzijde glad gemaakt met de dremel en afgevuld met kneedbaar staal.
zo heb ik dat ook gedaan....Bij mijn 16v carbs blok heb ik draad getapt in de injectorgaten en er een bout ingedraaid.ik moet alleen nog iets hebben wat 14mm rond en massief is, dan kan ik daarmee de injector gaten in de throttle bodies afsluiten......
het liefst een stuk staf van iets. aluminium of teflon zolang het maar 14mm doorsnee is.
die kit ik dan in de oude injectorgaten.....
nu zitten de oude injectoren er nog in om het dicht te houden, maar dat moet natuurlijk even anders.
heb er geen kneedbaar metaal in dus er kan niks los schieten.....Binnenzijde? Da's tricky, als dat loslaat schiet het zo je inlaat in.Bij mijn 16v carbs blok heb ik draad getapt in de injectorgaten en er een bout ingedraaid. Vervolgens aan de binnenzijde glad gemaakt met de dremel en afgevuld met kneedbaar staal.
ik ben vanavond al even bezig geweest maar hij moet toch echt even naar school.gefeliciteerd, nu nog even fine tuning en dan lopen.
Op een 33 zit een brandstofdrukregelaar die 3bar afregelt. Hoe kan ie dan veel te hoog zijn?vandaag met vacuum apparaat de boel afgesteld.
loopt nu mooi stationair, alleen nog wel wat te snel, 1500 toeren
ook is het probleem met gas los nog niet opgelost, maar misschien komt het omdat de brandstofdruk veel te hoog is.
hij rookt ook nog zwart en dat betekend te veel brandstof, dus brandstofdruk naar beneden dan loopt hij misschien beter en reageert hij beter op gas los.
maar dat doe ik even met het co apparaat, dan kan ik mooi alle waardes zien.....