Twee meter ernaast.
mooie auto maar wat een LELIJKE velgen meer wat voor een spijker dan zo'n geweldige klassiekerOmgeving Maastricht, 2-3 weken geleden.
Wat een zure reactie Jan!!!mooie auto maar wat een LELIJKE velgen meer wat voor een spijker dan zo'n geweldige klassiekerOmgeving Maastricht, 2-3 weken geleden.
voor zo ver ik kon zien niet bekend bij het int 90 register houwen zo
sorry ja moet wat duidelijker zijnWat een zure reactie Jan!!!mooie auto maar wat een LELIJKE velgen meer wat voor een spijker dan zo'n geweldige klassiekerOmgeving Maastricht, 2-3 weken geleden.
Jij wilt dus een prachtige 90 niet in het register omdat je de velgen niet mooi vind...
Hee Jan, ik dacht al...sorry ja moet wat duidelijker zijn
nee niet om de velgen niet registeren maar gewoon niet registreren
heb ook lang gezocht naar een niet geregistreerde 90 maar was niet te vinden of duur in het buiten land
heb persoonlijke redenen om dit te vinden maar om toch even kort te zijn vind het huidige internationale 90 register maar niks
zou graag meer foto's van deze 90 zien zijn wel een paar plekjes op de wielkast rand te zien en een deukje tussen tank klep en achter deur maar dat is te regelen met uitdeuken zonder spuiten lijkt me verder een geweldig mooie bella
groeten jan ciao
Ben het hier met je eens Jan, jammer dat jouw broer het niet meer doet........sorry ja moet wat duidelijker zijnWat een zure reactie Jan!!!mooie auto maar wat een LELIJKE velgen meer wat voor een spijker dan zo'n geweldige klassieker
Jij wilt dus een prachtige 90 niet in het register omdat je de velgen niet mooi vind...
heb ook lang gezocht naar een niet geregistreerde 90 maar was niet te vinden of duur in het buiten land
heb persoonlijke redenen om dit te vinden maar om toch even kort te zijn vind het huidige internationale 90 register maar niks
zou graag meer foto's van deze 90 zien zijn wel een paar plekjes op de wielkast rand te zien en een deukje tussen tank klep en achter deur maar dat is te regelen met uitdeuken zonder spuiten lijkt me verder een geweldig mooie bella
groeten jan ciao
Mercedes lookalike wielen .sorry ja moet wat duidelijker zijnWat een zure reactie Jan!!!mooie auto maar wat een LELIJKE velgen meer wat voor een spijker dan zo'n geweldige klassieker
groeten jan ciao
Lorinser is daar toch ooit mee begonnen, op getjoenificeerde Sterren?
Mercedes lookalike wielen .
Zou kunnen, hele volksstammen rijden er mee rond, lijken mij de nieuwe audi kansenwijk velgen...Lorinser is daar toch ooit mee begonnen, op getjoenificeerde Sterren?
Mercedes lookalike wielen .
Als je wilt kun je altijd (mag per pb) je (opbouwende) kritiek kwijt, ik sta open voor iedere suggestie ter verbetering van het 90 register.heb persoonlijke redenen om dit te vinden maar om toch even kort te zijn vind het huidige internationale 90 register maar niks
I little piece of me just died ...mooie auto maar wat een LELIJKE velgen meer wat voor een spijker dan zo'n geweldige klassiekerOmgeving Maastricht, 2-3 weken geleden.