http://www.mitoregister.nl
Je bent altijd extra fan van het model waarin je rijdt. In mijn geval is dat de MiTo. Toen ik deze bijna een jaar geleden tweedehands kocht had ik de keus uit een aantal dezelfde exemplaren. Ik maakte een overzichtje en het viel me op dat de kentekens allemaal eindigden op GPX-6. Op foto's in autobladen en diverse websites kwamen ook GPX-6 kentekens voor.
Het overzichtje veranderde daarna in een verslaving met als doel: alle (Nederlandse) MiTo-kentekens verzamelen met hun specifieke gegevens (model, kleur, nieuwprijs etc.) om daarmee leuke en interessante statistieken te maken.
Nu na ruim een jaar zoeken heb ik nu 4.572 kentekens gevonden. Maandelijks noteer ik het aantal verkochte MiTo's dus ik weet dat ik er nog 614 mis.
Ik roep jullie hulp in om mijn overzicht compleet te maken! Weet je een MiTo-kenteken en komt deze nog niet voor op www.mitoregister.nl stuur dan meteen een e-mail naar kenteken@mitoregister.nl of zet een berichtje in dit forum. Een foto van de betreffende MiTo met zichtbaar kenteken is het mooist.
Alvast bedankt!
Hoe vind ik MiTo kentekens? Onder andere via:
- Gaspedaal.nl
- Spotten in het wild
- Alfa Romeo forums
- Foto's in autobladen en websites
- Omringende kentekens intoetsen op b.v. RDW.nl