Was deze al bekend?
Klik hier
Ja hoor geen probleem,hoop dat je meer informatie van deze auto kan vinden.Hallo Roen,
Hartelijk dank voor deze leuke achtergrondinformatie, bijzonder interessant. Als je foto's zou willen sturen is dat super. Het e-mail adres wordt dan; info (APESTAARTJE) alfasud-giardinetta.net Uiteraard moet het woord "apestaartje" vervangen worden door het symbool en de spaties verwijderd worden. Ik schrijf het adres zo om spam e-mail te voorkomen. Je bijdrage zojuist aan dit specifieke onderwerp op het forum wordt zeer gewaardeerd
@Alfetta72, ook hartelijk bedankt voor de bijdrage aan dit onderwerp. Toen ik je foto zag moest ik gelijk denken aan de DX-20-TX (registernummer #014), toen ik in het register keek bleek de door jou geplaatste foto toch duidelijk een andere auto, uiteraard is het kenteken ook geheel anders. Dit was een nog onbekende Gia voor mij. Zou ik de foto mogen gebruiken voor het register en plaatsing op de Gia website?
Die bovenste is naar een bekende van me gegaan. Staat nu in een opslag te wachten op tijd om aangepakt te worden.deze is vlgs. mij bekend hier op het forum:
en wat er verder nog op m'n PC staat:
Auto staat in de opslag en het komt vast wel een keer goed met het chassisnr@duc, huidige eigenaar is me bekend. Al een stuk of wat keren aangeschreven met het vriendelijke verzoek om een chassisnummer, helaas geen enkele reaktie. Uiteraard heeft de eigenaar het ook druk met zijn bedrijf dus wie weet komt het misschien nog ooit een keer
Hee da's mijn GT!