Scherp Frank!
Hopenlijk heeft je motorgarage dat niet gedaan!
Ik wilde net hetzelfde antwoorden, haha!!Scherp Frank!
Hopenlijk heeft je motorgarage dat niet gedaan!
dat zou ik nou niet doen... zit je schijf tegen de draairichting inIk zou beginnen met het voorwiel er andersom in te hangen ivm looprichting van de band, die lijkt me nl verkeerd te liggen....Leuke Mostro Wouter!
Kuipje zou ik er inderdaad van afhalen, daar knapt ie een stuk van op!!
@Erwin, succes ermee, ben benieuwd wat het gaat worden...
Grtz,fRank
Ik zie 2 remleidingen op de onderste kroonplaat zitten meen ik?Kun je op de foto de draairichting zien van de schijf?
Een Monster 620 heeft volgens mij wel al 2 remschijven voor in tegenstelling tot de 600 die er maar 1 had.
tijd om die sportmaxen onder je R1 af te stoffen en te vervangen door een vers setje pirelli en dan weer ouderwets gaaaaaan met die R1Je zult ongetwijfeld gelijk hebben. Ik ging idd maar af op hoe mij oude sportmaxen destjijds geprofileerd waren en dat was andersom...
Grtz, Frank
Verrek, dat is mij nooit opgevallen, en bij de Ducati specalist ook niet schijnbaar...die hebben nog de ketting en alles vervangen 3 mnd terug.Ik zou beginnen met het voorwiel er andersom in te hangen ivm looprichting van de band, die lijkt me nl verkeerd te liggen....Leuke Mostro Wouter!
Grtz,fRank
Oh, hij zit wel goed...schijnbaar? uugh, my head hurts!dat zou ik nou niet doen... zit je schijf tegen de draairichting inIk zou beginnen met het voorwiel er andersom in te hangen ivm looprichting van de band, die lijkt me nl verkeerd te liggen....Leuke Mostro Wouter!
Grtz,fRank
En deze band zit prima gemonteerd. Dit is zo te zien een Michelin pilot road.
Het lijkt alsof het V profiel verkeerd om zit, maar dat is echt niet zo.