Vandaag gespot..
Zaandam prinsbernhardplein..die grote rotonde.
Een zwarte 33 met klavertjes erop
zuidoostbeemster purmerenderweg nabij purmerend..
Een rode 33
En nog een rode 146 bij de macD in hoorn..
Bijna... grigio verde! Op mijn beurt zag ik een Novanta .Vanmorgen op de A2 en A9 vanuit de Novanta een grigio 75 TS met belgische platen.
Thumbs up.
Die rode was dat een type2 (1989) zo ja dan zal ik dat wel geweest zijn heb daar vanmiddag ff proefgeredenVandaag gespot..
Een rode 33
Durf het niet te zeggen...had dacht ik een spoilertje en hij stond op de parallelweg/stoep daar..Die rode was dat een type2 (1989) zo ja dan zal ik dat wel geweest zijn heb daar vanmiddag ff proefgeredenVandaag gespot..
Een rode 33
En een zwarte 147 JTD 16VVandaag in Eindhoven op het parkeerterrein aan de Vijfkamplaan een okergele 145 en een zwarte 916 Spider.
Inderdaad een gaaf kleurtje, past helemaal bij een 145. Ik heb jouw 147 niet gezien Toine, maar ik beloof beter op te gaan lettenEn een zwarte 147 JTD 16VVandaag in Eindhoven op het parkeerterrein aan de Vijfkamplaan een okergele 145 en een zwarte 916 Spider.
Die gele 145 zie ik er vaak, blijft een gaaf kleurtje op de 145!
ik heb wel een spoiletje maar stond zeker niet op de stoep dus ik was het nietDurf het niet te zeggen...had dacht ik een spoilertje en hij stond op de parallelweg/stoep daar..Die rode was dat een type2 (1989) zo ja dan zal ik dat wel geweest zijn heb daar vanmiddag ff proefgeredenVandaag gespot..
Een rode 33