Daar heb je helemaal gelijk in.Discussie over de plaats hou je altijd maar ik denk maar zo, geweldig dat de club dit allemaal organiseert en een Alfa heb je om te rijden.
Daar heb je helemaal gelijk in.Discussie over de plaats hou je altijd maar ik denk maar zo, geweldig dat de club dit allemaal organiseert en een Alfa heb je om te rijden.
Kijk nog eens op de kaart... Van hieruit naar Assen is zeker 3 misschien wel 3 en een half uur zonder al te veel tegenslag...Uiteindelijk valt het toch allemaal wel mee, zo groot is Nederland niet. Meer dan 2 a 2,5 uur rijden kan het niet zijn voor de medelanders....
Vindt het juist wel prettig dat de club wisselt tussen de locaties.
En na 3x op rij op Zandvoort was het ook wel weer eens tijd voor Assen.
Te ongezellig op Assen? Het is altijd maar net wat je er zelf van maakt. In ieder geval is de catering een stuk beter
Dat Assen ver is voor mensen, Zandvoort is ook ver
Uiteindelijk valt het toch allemaal wel mee, zo groot is Nederland niet. Meer dan 2 a 2,5 uur rijden kan het niet zijn voor de medelanders.
Enfin hopelijk is de opkomst gewoon weer super!
En stiekem hoop ik ook nog steeds dat de organisatie een keer de stoute schoenen aantrekt en het op Spa organiseert..
Ik heb er hoe dan ook zin in!
Groeten Wesley
Zo beter?Kijk nog eens op de kaart... Van hieruit naar Assen is zeker 3 misschien wel 3 en een half uur zonder al te veel tegenslag...Uiteindelijk valt het toch allemaal wel mee, zo groot is Nederland niet. Meer dan 3 a 3,5 uur rijden kan het niet zijn voor de medelanders....
Maar liever dat dan Zandvoort.
Grtz,fRank
Is dichterbij dan Assen voor jou hoor
Spettacole Sportivo 2013 @ Spa...