Gek, had ik ookMooi uitzicht vanuit de Bert vandaag.
Gek, had ik ookMooi uitzicht vanuit de Bert vandaag.
Net, op de parkeerplaats hier voor de deur. Een rode 75 die (stom toevallig, hij hoefde hier niet te zijn) parkeerde naast mijn rode 75. Nog nooit meegemaakt.
Heb toen nog contact met de verkoper gehad maar ik denk dat ze gesloopt is FrankDe LL-FF-78 bestaat niet meer denk ik!!
Groet Franksud
Idd... http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Al ... ken=llff78Heb toen nog contact met de verkoper gehad maar ik denk dat ze gesloopt is FrankDe LL-FF-78 bestaat niet meer denk ik!!
Groet Franksud
75 is waarschijnlijk Rob,blackbox op het forum.Vanochtend uur of elf op de n247..
Een grijzige (blauw of groen) 75 met een donker geluid..was erg van mijn stuk om een 75 zo in het wild te zien..
En vanmiddag in de beemster nabij de beemster hofstee een nette rode 155..
Iemanden van hier?
Ja deze! Leuk, heb ik er zelf ook een foto van.Net, op de parkeerplaats hier voor de deur. Een rode 75 die (stom toevallig, hij hoefde hier niet te zijn) parkeerde naast mijn rode 75. Nog nooit meegemaakt.
Uploaded with ImageShack.us
Deze?
Ik moest een straat verderop zijn en ik kon het niet laten om hem erbij te zettenJa deze! Leuk, heb ik er zelf ook een foto van.Net, op de parkeerplaats hier voor de deur. Een rode 75 die (stom toevallig, hij hoefde hier niet te zijn) parkeerde naast mijn rode 75. Nog nooit meegemaakt.
Uploaded with ImageShack.us
Deze?