die getrapte neus is toch zoooo lelijk en de Ferrari is de allerlelijkste ... foto's testen Jerez :
http://www.formula1.com/gallery/testing/2012/667.html Foto 15 staaft mijn vermoeden dat Ferrari BBS als velgen leverancier ingeleverd heeft voor OZ (zoals Red Bull o.a.
) .
Van der Garde heeft dan toch een goed plekje gevonden, als Trulli nog ondermaats blijft gaan ze z'n "getalenteerde valies" vooropstellen
Met Kers en potentieel zie ik Caterham als enige van de 3 newbies progressie maken . Marussia heeft duidelijk voor de centen gekozen en HRT ook met Karthikeyan ...
d'Ambrosio mag op de simulator bij Lotus : een heel jaar Playstation voor Jerommeke
. tenzij Kimi of Romain 'n Kubicake doen ...
de beste slag als reserve en vrijdagchauffeur heeft Bianchi geslagen : veel vrijdagactiviteit bij Force India én blijft in dienst bij de Ferrari academy ... volgend jaar 4 Fransen in de F1 ? Alhoewel Pic zie ik niet zich opwerken... maar Vergne wordt de opvolger van Webber bij RedBull, Grosjean heeft Total als backing...
Kubica wordt 3e man bij Ferrari let maar op, waarom is er nog geen 3e man aangekondigd bij Ferrari denk je
Rigon is om de italianen te sussen en evt. op langere termijn ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .