Het is toch onderdelendagKleinigheidje kunnen scoren, verder weer veel bekenden gezien en weer lekker bijgepraat. Inderdaad, jammer dat de showroom niet open was
Tjerry
Het is toch onderdelendagKleinigheidje kunnen scoren, verder weer veel bekenden gezien en weer lekker bijgepraat. Inderdaad, jammer dat de showroom niet open was
Je had gelijk!Zal proberen om er langs te parkeren, ziet die Giulia er meteen al beter uit.
Die stond er in het kader van de downsizing ... Komt een 1.4 Mito turboblokje in..... Wel een leuke Ferrari op de brug daarzo...
Aha, dus dat betekend dat jij hem dan mooi vindtDie stond er in het kader van de downsizing ... Komt een 1.4 Mito turboblokje in..... Wel een leuke Ferrari op de brug daarzo...
Ik vind de ouder juist leuk, ik zou erg graag een 308 willen hebben. Dat ding van Dre vind ik ook geweldig. Hou zou het rijden? Een 308 met twee dikke turbo's er op geschroefd?vind het helemaal niets...
Pas vanaf de 355 kunnen die dingen mij een beetje bekoren.
Eh mag ik u even op dat krasje op de achterbumper wijzen....?Ja, was wel geslaagd inderdaad, 7 schermen, een dashboard en wat prulletjes voor de 75 gescoord!
Paste zelfs allemaal in de MiTo, al liep er wel wat volk afkeurend langs...
Zonde van de MiTo ofzo, nou ter geruststelling, hij is onbeschadigd gebleven.