Ah.. kijk eens aan nu kunnen we wat gerichter gaan gokken@frits, ik wet dat hij geen benzine krijgt omdat de bougies na langdurig starten droog blijven.
@whizzMan Ik heb de pomp reeds vervangen door een andere en deze draait we. Ik heb de bougies gecontroleerd en dezen krijgen wel vonk
@Kees artc6 Zit de noodknop onder de bestuurdersstoel en hoe ziet die eruit?l
Dit hadden we dus bij de 145 ook. Eerst nieuwe 12 v rechtstreeks va de accu: Nada, daarna rechtstreeks massen en: Klaar. Een extra massapunt in de kofferruimte bracht uitkomst.Hang de pomp eens direct aan de 12 volt. Kan ook door met een draad in de relaisconnector de 12 volt direct door te zetten.
Ik heb met de 16v ooit last gehad van een gecorrodeerde massa aansluiting in het relais blok. Je zoekt je het apezuur; relais is goed, het relais krijgt 12 volt en het relais krijgt stuurstroom.
Hij hoort de pomp wel, dat heeft ie ondertussen al gezegd.Dit hadden we dus bij de 145 ook. Eerst nieuwe 12 v rechtstreeks va de accu: Nada, daarna rechtstreeks massen en: Klaar. Een extra massapunt in de kofferruimte bracht uitkomst.Hang de pomp eens direct aan de 12 volt. Kan ook door met een draad in de relaisconnector de 12 volt direct door te zetten.
Ik heb met de 16v ooit last gehad van een gecorrodeerde massa aansluiting in het relais blok. Je zoekt je het apezuur; relais is goed, het relais krijgt 12 volt en het relais krijgt stuurstroom.
Dus: Als je em op kontakt zet en je hoort de benzinepiomp niet>>>>>>>Zie boven !
Ik zou eerst even kijken of je onder de motorkap benzine krijgt. Dat slangetje heb je er ook zo af en je hoeft er niet eens voor op de grond te gaan liggen, danwel de auto op een brug te zetten.Ik heb vandaag even weer gekeken. De pomp draaid als er gestart wordt, er staat spanning op de injectoren en tot aan het filter is er benzine, van de week even het filter eraf halen en dze controleren, daarna verder zoeken.