Mooie logo,s!!!mijn 155 2.5TD
en inmiddels met de nieuwe velgen
Mooie logo,s!!!mijn 155 2.5TD
en inmiddels met de nieuwe velgen
Deze schalen hebben overal wel slijtschade. De meest voor de hand liggende oorzaak voor zoiets is toch vuile olie (heb je een inlegfilter of een lek in je inlaat gehad?). Dezelfde olie gaat ook door je hoofdlagers heen, dus ik had zelf wel even gekeken hoe goed die waren als ik de pan los had gehad.Hoofdlager schalen niet bekeken, deze hebben bij de 16V minder te verduren.
Toch merkwaardig dat ze zo versleten waren, rij motor altijd netjes warm en elke 10k nieuwe olie en filter erin.
Je kan ook goed zien welke van clinder 3 en 4 zijn, overige hebben 'normale' slijtage.
En inderdaad toch maar blij dat ik het heb gedaan.
Hangt bij jouw thuis nu toch wel he?Kwam tijdens bezoek aan de 24h Nurburgring dit stukje nostalgie tegen:
Ook reed ene Larini mee in de P4/5 van James Glickenhaus.
Deze hybride met 80 pk Magneti Marelli Kers aan boord is als 12e overall gefinisht.
Aan de andere kant van de plas, is een engelsman bezig geweest om een verloren gewaand stuk uit een aflevering van Top Gear boven water te krijgen.
Dat is gelukt, zie link naar het item over de 155 Q4
Erg gaaf.Aan de andere kant van de plas, is een engelsman bezig geweest om een verloren gewaand stuk uit een aflevering van Top Gear boven water te krijgen.
Dat is gelukt, zie link naar het item over de 155 Q4