zolang je niet meer dan 2 volwassenen op 1 clubpas meeneemt, komt dat bij de poort wel goed.kan ik met meerdere Alfa´s de Paddock op ??
Heb net ingeschreven met Alfetta voor baan evenement, en ander clublid neemt een andere Alfetta van me mee, maar kan weer een ander maatje die geen lid is misschien wel de Giulia mee laten nemen en vroeg me af of ik die dan ook op de paddock mag rijden, zodat ik daarmee dan aan een baanevenement meedoen
Yes dus met twee Alfetta's. Ga deze weer toevoegen aan de lijst Kan niemand jou GTV meenemen
Dat hoeft inderdaad niet. Je kunt gewoon op vertoon van je clubpas (2012) met je Alfa de paddock op.ik neem aan dat je voor het op de paddock staan niet hoeft in te schrijven ?
Die link verwees naar de oude versie en was nog niet aangepast, op andere plaatsen wel. Om verwarring te voorkomen heb ik hem uit jouw post verwijderd.
Ondertussen is er nog iets met de tijden geschoven, de versie van 12 april staat nu online.
zie 2 antwoorden eerdermoet ik me ook inschrijven als ik alleen op het paddock wil??
Moet ik dan als bewijs, naast de pas, ook die twee dikke boekwerken meeslepen?zie 2 antwoorden eerdermoet ik me ook inschrijven als ik alleen op het paddock wil??
Je hoeft je dus niet vooraf in te schrijven voor het paddock-parkeren. Je moet wel donateur zijn als je je Alfa mee wilt nemen op de paddock.
so dat is **** (niet zo slim)moet ik me ook inschrijven als ik alleen op het paddock wil??
Maar nú weledti: Alleen doet de link het naar het tijdschema via deze pagina niet:
http://www.alfaclub.eu/news.php?nid=303