Net vanaf Hulst naar Vogelwaarde achter/voor een verde 164 gereden, wat een slagschip
Overigens geen liefhebber denk ik, keek niet op of om toen ik voorbij ging.
Ik denk dat ik vanmorgen dezelfde 164 de A9 vanuit Haarlem op heb zien draaien, deze keer met mijnheer achter het stuur.Zojuist bij de Appie aan het Soendaplein in Haarlem een leuke 164 V6 24v. Ik stond net de buit achter in de GTA te laden toen 'ie het parkeerterrein op draaide.
Was dat maar zo......, maar blijf ze vooral spotten.Ik denk dat ik vanmorgen dezelfde 164 de A9 vanuit Haarlem op heb zien draaien, deze keer met mijnheer achter het stuur.Zojuist bij de Appie aan het Soendaplein in Haarlem een leuke 164 V6 24v. Ik stond net de buit achter in de GTA te laden toen 'ie het parkeerterrein op draaide.
En vanmiddag een 164 V6 (12v?) op de A4. Ook in 't blauw. Je wordt dood gegooid met die dingen!!
Nou ik zag er ook een vorige week in Geleen, een groene (type 1) en een blauwe (super) in mijn dorp hiero. Beiden een v6. Dit is een toename van 200% t.o.v van een week eerder.......Was dat maar zo......, maar blijf ze vooral spotten.Ik denk dat ik vanmorgen dezelfde 164 de A9 vanuit Haarlem op heb zien draaien, deze keer met mijnheer achter het stuur.Zojuist bij de Appie aan het Soendaplein in Haarlem een leuke 164 V6 24v. Ik stond net de buit achter in de GTA te laden toen 'ie het parkeerterrein op draaide.
En vanmiddag een 164 V6 (12v?) op de A4. Ook in 't blauw. Je wordt dood gegooid met die dingen!!
Die rode super met achterspoiler woont daar aan de oosterweg,kom deze ook regelmatig tegenNet aan de oosterweg in de purmer..
Weer de rode 164 super..en een zilveren spider met hardtop dacht ik op een aanhanger..er achter stond nog een 145 donkere kleur.