Hey Sergio,
bedankt voor het aanbod, helaas was ik te laat met lezen..
geloof ook niet dat de koper zin had om met de velgen te "zeulen" naar andere plaatsen toe..
maar toch bedankt!
Als ik zeul, dan komt die halve Juul echt niet verder dan mijn verandaIemand toevallig ruimte om een halve Giulia van ede naar breda te zeulen?
En helemaal goed geregeld!! Bedankt Wim en Bas!!@ Matteomeubel: pb!
groetz, wims
Jij hebt wel mensenkennis en pieperkennis moet ik zeggen (al reageren piepers voorspelbaarder dan Trudy) , maar zondagavond is er gelukkig niks aangebrand ondanks het causale verband....You're welcome...
Pizza's waren erg lekker en had eigenlijk intussen ook wel trek. Waren de piepers e/o "Tru" niet aangebrand?
groetz, wims
Istie weer!
set 16" velgen met banden vanaf Heerlen naar de kust provincies of evt. meenemen naar Italia a Zandvoort....
Of misschien iemand iets in deze regio (Rotterdam/Breda/Zeeland) liggen voor naar Limburg of iets kleins andersom (als het maar in de 147 past.. )
Ik moet zaterdag middag nog in Eindhoven zijn, dus dat is ook een optie.. (misschien dat ik anders gelijk doorhaal naar Heerlen.. #nuwetochbezigzijn )
Ik kan het evt. vanuit Eindhoven meenemen naar Balen, als het tot Eindhoven gebracht kan worden.Iemand die een set 16" met banden vanuit 't Harde (NL) richting Peer (Belgisch Limburg) zou kunnen meenemen?
Of al een stukje dichter bij de grens zou ook al interessant zijn