Mooie vergelijking, Mark. Zie hier het verschil dat een paar decennia uitmaakt in de die-cast.
De Minichamps ziet er goed uit zo te zien, alleen die wissers dat zou toch beter moeten kunnen. Al stonden ze maar wat lager op de ruit.
Komend weekeind SCARB Spettacolo Sportivo op TT circuit Assen staat in het teken van '50 anni di Giulia'Is een 3e serie. De vroege varianten hadden (vind ik) mooiere kleuren en inderdaad de stickertjes als achterlichten.
Als je van klassieke miniaturen houdt... Heel erg mooi, deze Edil Toys Giulia. Een mint exemplaar brengt vrijwel altijd flink meer dan 100 euro op. De meeste Edil Giulia's die ik tegenkom zijn grijs. Deze blauwe variant is extra zeldzaam, zeker met de geschilderde achterlichten in plaats van kleine decals.
Ik zag hem staan, echt leuk model. Toch aan mij voorbij laten gaan en ('iets' meer) geld gestoken in mijn eerste BBR: de Giulietta in het donkerblauw, nummertje 12 van de vijftig. Van Minichamps koop je voor minder geld ook een goed Giulietta-model, maar ik vond deze blauw met rood leer (het interieurtje heeft exact de goede 'matheid') zo gruwelijk mooi... Het enige wat een beetje tegenvalt zijn de koplampjes die meer aan een kleine snottebel doen denken dan een 1:43 koplamp-unit.Zaterdag direkt een sprint van minichamps gekocht
Zondagmiddag waren er nog wat dus ik kon het niet laten nog maar een erbij gekocht
F12 busjes zijn wel gemaakt door o.a Progetto K, Off 43 en Brianza (handbouw) en ook recent een verschenen in een kioskreeks in italie.Weet er ook iemand of er ook schaalmodellen van de A12 car transporter is??
This GTV6 is mine It`s not the original color, I painted it in red because of its gray color, that was deteriorated. In Spain this model is highly valued.
En ja hoor, daar is kleur nummer vijf...
This GTV6 is mine It`s not the original color, I painted it in red because of its gray color, that was deteriorated. In Spain this model is highly valued.
Other spanish manufacturer was Gisima, that had an Alfa 33 in 1:64 scale.