Enough German crap
here's the real deal
Nog in wintermodus
Danku! Dat vind ik nu ook eens zie, op elke hoek van de straat zie je een verlaagde passat of golfer..Wat is dat toch een heerlijk dikke bak, zo zie je maar dat je geen Duitser hoeft te rijden om breed en laag te gaan
Die kleine nummerplaatjes laat ik maken door een maat van me, en zijn helaas niet op internet vindbaarGaaf hoor, ik heb uit praktisch oogpunt een 159 SW moeten laten staan en heb daar elke keer als ik er weer eentje zie, spijt van.
Zeer mooie wagen, sommige zaken zijn smaakgevoelig maar zo'n zwarte grille heeft wel iets.
Die kleine nummerplaatjes/stickers zijn leuk, heb je daar een goed (online) adres voor?
OK, ik heb nl ooit een belgische 33 Permanent 4 gekocht waar ook zulke stickers achter de nummerplaten zaten, erg mooi!Die kleine nummerplaatjes laat ik maken door een maat van me, en zijn helaas niet op internet vindbaarGaaf hoor, ik heb uit praktisch oogpunt een 159 SW moeten laten staan en heb daar elke keer als ik er weer eentje zie, spijt van.
Zeer mooie wagen, sommige zaken zijn smaakgevoelig maar zo'n zwarte grille heeft wel iets.
Die kleine nummerplaatjes/stickers zijn leuk, heb je daar een goed (online) adres voor?
Danku zeerToevallig vandaag voor een 159 gekeken, heerlijk dikke wielen eronder met de juiste offset, verlaagd, echt een plezier om te zien!