Tongeren + Alfa = Racingbox? Dt is mijn eerste gedachte bij deze combinatie.
@notton
Ik werk in Scharn/Heer dus zal mijn ogen dan eens openhouden. de zilvere 166 zie ik best vaak, maar nig niet in Heer bij een rotonde gespot.
Zelfs de Wegenwacht doet het, moet ik helaas uit ervaring melden. Maar door de Roertunnel of elke tunnel mocht dan weer niet. Maar goed dat mijn Sud stuk ging in de Swalmertunnel maar ik me kon laten uitrollen tot er na En ik ben wel wat gewend maar ik vond het toch maar onveilig achter zo´n busje, je zit er 3 meter achter en hebt totaal geen uitzicht.Toevallig had ik het gisteren met mijn vriendin erover; slepen op de snelweg. Mag dat nu wel of niet....
Zij denkt yes.
Ik heb met mijn broer eens voor 120 gulden een Sud op de sloop in Weert gekocht en naar Roermond gesleept achter een Sud. Lucht in de banden, druk op het rempedaal? Daar gaan we. Zou ik nu niet meer doen.Officieel mag het tot aan de eerst volgende afslag en of tankstation.
Maar ik ken een 164 24v die vanaf barneveld helemaal tot Nieuw Beerta(groningen) is gesleept, al was dat wel met een sleepstang ipv kabel.
Ik ben vroeger ooit met de Sud opgesleept van Voorburg naar Pijnacker, door een Uno. De kabel brak niet, maar het sleepoog van de Uno welIk ben een keer van Heerenveen naar Wagenborgen gesleept. Het touw was in het begin 3 keer gebroken bij het optrekken. "Ja", zegt die sleper," wees niet ongerust; ik heb een race licentie". Ja, maar ik niet, zei ik.Met z'n drieen in de gtv6 gesleept met af en toe 120 km/h in schemer en duister. Was best spannend.
Vandaag trouwens een spider met zender velgen gespot op de Europaweg in Haarlem.
Volgens mij ligt er gewoon een doek over het dak hoor
een home made Fulvia cabrio ?
Spijtig dat je daar niet meer foto's van hebt genomen
Dat klinkt als Steven Hoepel.Ik ben een keer van Heerenveen naar Wagenborgen gesleept. Het touw was in het begin 3 keer gebroken bij het optrekken. "Ja", zegt die sleper," wees niet ongerust; ik heb een race licentie". Ja, maar ik niet, zei ik.Met z'n drieen in de gtv6 gesleept met af en toe 120 km/h in schemer en duister. Was best spannend.