precies op tijd.... Maandag beetje schade gereden op spa... Hoef ik iig niet de stalen kap recht proberen te vouwen....Dinsdag is de eerste kap klaar! De 2e hopelijk ook eind van de week. Foto's en gewicht volgen dan natuurlijk.
precies op tijd.... Maandag beetje schade gereden op spa... Hoef ik iig niet de stalen kap recht proberen te vouwen....Dinsdag is de eerste kap klaar! De 2e hopelijk ook eind van de week. Foto's en gewicht volgen dan natuurlijk.
Neu schade valt wel mee... bumpersteun ff rechttrekken en daarmee gelijk t voorscherm weer op de plaats drukken. T is slechts t hoekje van de motorkap wat naar binnengevouwen is en een knipperlichtje wat nu in scherven op La Source ligt...Balen, hopelijk niet teveel schade aan het voorframe?
Tja... zo nieuw dat de spiegels nog ongebruikt waren...Oud, maar was als nieuw
aha... weer een forummer aan een circuit auto gekoppeld..Yep, ik was er ook. Nog bedankt voor het lenen van de kriksteun
volgens mij zelfs 2.... iig samen met een andere coureur 75 turbo en 156 cup auto (volgens mij ex Sandra)Junior heeft er al ff 1, nietwaar...?