Vanavond ca. 18:00 een fraaie ivoorkleur Duetto bij de Kieviet in Wassenaar, nog niet bekoemn daarvan 2 minuten later een rosso Duetto met 2 dames erin ter hoogte van Duinrell, minstens net zo mooi.
Fluitend naar huis dus..
Martijn, je woont in Haarlem tussen de juppen en je bent 2 bij 2 groot ... voel je je werkelijk zo bedreigd dat je met de deuren op slot onderweg gaat??? Of had je je raampje gewoon weer open ?Gene Alfa content, wel Italiaans. Zojuist in Haarlem:
BesteVandaag op weg naar huis, op het laatste moment nog gespot. Helemaal af, juiste kleur, niets meer aan doen
Raam los...maar zonder muziek, want in de 75.Martijn, je woont in Haarlem tussen de juppen en je bent 2 bij 2 groot ... voel je je werkelijk zo bedreigd dat je met de deuren op slot onderweg gaat??? Of had je je raampje gewoon weer open ?Gene Alfa content, wel Italiaans. Zojuist in Haarlem:
[Lancia plaatje]
En als je het raam los hebt en je armpje eruit steekt en op de deur laat leunen, zul je de deuren met dat armpje op slot doen..?Raam los...maar zonder muziek, want in de 75.Martijn, je woont in Haarlem tussen de juppen en je bent 2 bij 2 groot ... voel je je werkelijk zo bedreigd dat je met de deuren op slot onderweg gaat??? Of had je je raampje gewoon weer open ?Gene Alfa content, wel Italiaans. Zojuist in Haarlem:
[Lancia plaatje]
Klopt Jürgen, als ik me niet vergis de eerste rit door jullie georganiseerd?(behoudens vergissing heb je zelf trouwens enkele jaren terug nog aan deelgenomen ?)
Die heb ik ook al vaker zien rijdenVanmorgen ca 07.30u in Dongen een champagne kleurige 155 (PL-GG-..);