Volgens mij heeft Stof een date![]()
![]()
oeioeioeioeioei![]()
zolang stof niet onder z'n date vandaan gehaald hoeft te worden vindtie alles best...oeioeioeioeioei![]()
Eigen schuld dikke bult ... dat soort dingen moet je nu eenmaal hier niet van onder het stof halen
![]()
Kristal
Tja, daar zou ik toch ook even van gaan twijfelen..........Dink en ik in een twijfelaar waarvan 'het spiraaltje' wat verbogen is, geloof ik![]()
Dan heb/krijg ik 't vermoedelijk zo slecht nog niet!Dink en ik in een twijfelaar waarvan 'het spiraaltje' wat verbogen is, geloof ik![]()
Tja, daar zou ik toch ook even van gaan twijfelen..........Dink en ik in een twijfelaar waarvan 'het spiraaltje' wat verbogen is, geloof ik![]()
voplgens mij twijfelen ze reeds zeer lang en zijn ze d'r eindelijk uit....dit jaar slapen ze samen !
voplgens mij twijfelen ze reeds zeer lang en zijn ze d'r eindelijk uit....dit jaar slapen ze samen !
Cor en ik delen inderdaad de lakens....... met het licht uit!
Om je te bescheuren.....
Deze moest nog effe up eerst want het is met trots dat ik jullie kan melden dat dit verhaal een erg goed einde heeft gekregen . En ja hoor ... er is bewijsmateriaal :Ziehier de Marco&Matthijs - boys die nog aan het nagenieten waren van een prachtige nacht ...Volgens mij heeft Stof een date![]()
![]()
oeioeioeioeioei![]()