Alles kan...
Maar een GTA motor is wel lastig. Het probleem begint bij de carterpan. Normaal zou je voor een 105 serie een carterpan van een Sei kunnen gebruiken, die heeft de bult aan de goede kant zitten en past al over de balk van het stuurhuis heen. Echter past die pan volgens mij niet onder een GTA motor doordat de GTA (en de 156 en 166 24v ) blokken een ketting aangedreven pomp hebben die in het carter zit en daar is in het Sei carter wellicht te weinig ruimte voor.
Ook heeft de GTA wat elektronische uitdagingen zoals het gaspedaal en de BDP sensor die met het vliegwiel werkt.
Natuurlijk moet er ook nog een bak aan de motor komen te zitten. Die van een Sei past ertegenaan. is wel moeilijk te vinden en levert andere problemen op, zoals een startmotor die niet past en een vliegwiel met koppeling dat er bij hoort. Vervolgens past ook de cardanas niet meer...
Uitlaatspruitsttukken moeten op maat gemaakt worden, zijn niet passend te koop en de originele passen met geen mogelijkheid.
Inlaatsysteem moet ook veranderd worden zodat de gasklep niet in het schutbord komt te zitten.
het goede nieuws is dat het wel in een originele koets passend te krijgen is, dus geen rare bollingen of verbredingen. Wel zijn er diverse aanpassingen nodig in de motorruimte en wellicht aan de tunnel.
Als je zelf niet handig bent en het moet laten doen zou ik er niet aan beginnen, gaat een godsvermogen kosten...
Als je het wel zelf kunt doen zou ik om het makkelijker te maken eens over een 12v motor denken, dat scheelt een hele hoop werk.
En als je er mee doorzet hou me dan vooral op de hoogte want ik ben gek op dit soort projecten.

Overigens heb ik wel een Sei carterpan en een Sei koppelingshuis liggen die evt te koop zijn.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.