Vanmiddag mogelijk dezelfde gespot op de Westfrisiaweg. Iig vanaf nieuw (2006) bij dezelfde eigenaar. Tijdje terug al, wederom mogelijk, dezelfde gespot in Zwaagdijk, maar dat heb ik hier toen niet vermeld blijkbaar.Vanmiddag een blauwe Brera bij het Streekhof in Bovenkarspel. Mooi kleurtje, staat hem goed!
De Westfrisiaweg is ook een straatnaam..Moet daar per se een straatnaam bij? Kan niet iedereen waarderen...
Vanmiddag mogelijk dezelfde gespot op de Westfrisiaweg. Iig vanaf nieuw (2006) bij dezelfde eigenaar. Tijdje terug al, wederom mogelijk, dezelfde gespot in Zwaagdijk, maar dat heb ik hier toen niet vermeld blijkbaar.
True, maar ik denk dat die meneer/mevrouw die ik gespot heb aldaar daar niet woont Is namelijk een autoweg.De Westfrisiaweg is ook een straatnaam..Moet daar per se een straatnaam bij? Kan niet iedereen waarderen...
Vanmiddag mogelijk dezelfde gespot op de Westfrisiaweg. Iig vanaf nieuw (2006) bij dezelfde eigenaar. Tijdje terug al, wederom mogelijk, dezelfde gespot in Zwaagdijk, maar dat heb ik hier toen niet vermeld blijkbaar.
En dan kom je niet ff langs??In dordrecht.
Ik reageerde met mijn opmerking ook niet op jou, maar op Rutgerdow (net boven mijn bericht). De straat die hij noemt klinkt toch wel als een woonwijk Ik heb de 155 met de big-ass spoiler in elk geval alvast gevonden op Googel Straat Zicht:De 2 straten in Haarlem zijn een weg door een industriegebied en aan die andere huis alleen een huis van bewaring dus daar zal ie ook niet wonenTrue, maar ik denk dat die meneer/mevrouw die ik gespot heb aldaar daar niet woont Is namelijk een autoweg.